Crea Tierra

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Crea Tierra

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Crea Tierra

Er det noen som har erfaring med innstillingene på Crea Tierra K32S-MV22N.Kjøpte tven i går,bruker ikke hd kabel. har prøvd å stille inn tven men får det ikke til. Pleas Help me

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok forklare hva du skal ha stilt inn,og hva du har koblet til tven,er det bildekvalitet du skal stille inn så er det bare å justere til du får best mulig bilde,dette bruker jeg personlig flere uker på når jeg har har kjøpt ny tv,forvent ikke all verden av tv i den prisklassen, selv om den ble anbefalt i lyd og bilde.Vanligst er det å begynne justering av lys og kontrast før du rører noe annet.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bare koblet til en dvd spiller,skal justere bilde men når jeg ser på noe som er lyst foreksempel ski blir det rart å se på.Mens andre program er ok. stiller jeg ned lyset blir andre program for mørk. Hvilken innstillinger skal jeg bruke for å få der perfekt.send oppsette dere brukker

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du bare bruker en vanlig antenneledning til tvkanalene,da blir desverre bildene slik du forklarer selv om du bruker instillinger fra andre,du må koble til en parabol eller kabeldekoder med enten komponent eller hdmi kabel for å få bra bilder du kan justere.Dvd spiller med hdmi og mulighet for 720p koster jo veldig lite om dagen,og vil gi deg mulighet til å bruke en kalibrerings dvd,for eks DVE som fås på hifi klubben for under 300kr.

Active
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har koblet til paradolen i dag.men bilde er akurart likedan,har bestillt meg en kalebreings dvd. Er den vanskelig å bruke.Er ikke noe tv expert. takker for svarene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Crea Tierra

Hvis du ikke får med deg detaljene i hvite områder av bilde, så skal alltid kontrasten justeres ( I ditt tilfelle så skal den helt sikkert minkes)
    Juster den ned til du får frem detaljene i hvite områder på bilde.
    Lysjusteringen bruker du til å justere slik at du får detaljer i svart nivå.
    Bruk gjerne også baklysjusteringen ned hvis apparatet står i kjellerstue etc.
    Håper dette hjelper deg :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •