Toshiba 42" 42XV550PG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 42" 42XV550PG

Hei,

Kjøpte meg følgende TV for noen uker siden Toshiba 42 lcd tv full HD 42XV550PG - billig hos elprice.no . Test av Toshiba 42XV550P LCD-TV - Tester - Lyd og Bilde

Dessverre så er jeg ikke fornøyd med opplevelsen, enda. Problemet er at når jeg ser fotball feks så er bildet bra når det er "Close up", men når det er zooma ut så blir det grøtete/utydelig. Da spesielt på nummer, linjer,fjes etc. Det samme gjelder feks passeringstider på langrennsløp, eller feks på skrift/skilter i filmer/serier. Overraskende utydelig

Er det noen som har forslagt til endringer jeg kan gjøre på instillingene mine? Må jeg evt få meg HDboks? Må jeg bytte vekk scart med HDMI? Evt har jeg kjøpt katta i sekken mtp se sport? Eller kan det tenkes at jeg sitter for nærmt?

Hilsen
    HIFIGrønnskolling :???:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei! Ta det helt med ro! Har den selv, og er kjempefornøyd. Har parabol jeg også og brukte 800kr på en god scart kabel, og da ble det mye bedre bilde enn den jalla scarten som fulgte med tuneren.

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med og bytte ut tuner og scart med ny tuner med HDMI og HDMI kabel for enda bedre bilde??? Overaskende stor forskjell fra svart til HDMI..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •