Philips 7000/9000-serie tråden - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 264
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bestillte meg denne TV`en her i dag, gleder meg som eit udyr til å få rigget den opp og fikle med instillingene8)

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hicksville
    Ja mener det var noe med at 7403 hadde den nyeste "innmaten" i philips serien, noe en av disse to modellene ikke hadde.
    Men som sagt, den er ikke bedre enn 9603 ihvertfall. Det hadde jo vært rart av Philips å lage en lcd i 7 serien som er bedre enn 9 serien! ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes min 7403 så minst like god ut, og faktisk en hel del bedre på spill, en min kompis sin Kuro, som han betalte 30 for ifjor.

Hadde 7403 bedre bilde enn 9603, eller var det kanskje 7603...?
    7604 er "dårligere" enn 7403, når det kommer til bildet og kvaliteten av dette. Ikke mye, men litt. Bla. pga. høyere responstid (6ms vs. 3ms på 7403 vs. 2ms på 9603).

7403 har også 100Hz, og en del andre småting på bildesiden som ikke 7603 har. 7603 har derimot ambilight. Det har ikke 7403.

Jeg har lest meg opp til eksamen på disse tv'ene nå. Pensum er gjennomgått.

7403 og 9603 stiller likest på bildekvaliteten. Mens 9603 har "alt". Alt av det beste Philips har av bildebehandling, og ambilight, fra den generasjonen. Og så var det de splitter NYE modellene som kommer i de neste månedene da. Som igjen er hakket raskere. Men det interesserer jeg meg ikke noe for, da jeg HAR gjort et kjøp nylig. Hehe. Jeg ringte tilogmed Philips for en stund tilbake for å få nyeste specs på de nyeste tv'ene så jeg visste hvor jeg stod når jeg kom til å kjøpe 9603'en. Jeg gikk for 9603'en da prisen (11.500 kroner for 47", med dobbel-rabatt!) og ytelsen var uslåelig.

Ang Kuro, så kan man være så ekspert man vil; Det er øyet som ser som teller. Og da jeg så Kuro for et par dager siden, ble jeg IKKE imponert. Hadde jeg ikke sett 9603 hadde jeg dog blitt imponert. For det var en god tv. Jeg vurderte Kuro en periode, men etter å ha sett samtlige tv'er i aksjon, live, gjenntatte ganger, falt valget på 9603, da denne rett og slett hadde best bilde, og kanskje aller viktigst, den appelerte til Meg.

Å kjøpe LCD/Plasma er som å se på damer & velge damer.. Du ser deg ut et par to-tre-fire stykker, gjør innspurten på et par av dem. Og til slutt ender man opp med "den beste", om man ikke er så heldig å "ha råd til" begge to på en gang! - Merkelig hvordan vi trekker paraleller fra sex til tv'er. Jeg har gjenntatte ganger sett folk bruke ord som "orgasme" og "deilig" når det kommer til bildekvaliteten på diverse tv'er. Hehe, kanskje derfor vi er samlet her på forumet, folkens? Freaks by technology, freaks by nature.

Kjapt tilbake til gaming her; 7403 er perfekt til gaming, samme med 9603. Jeg ha testet 9603 grundig til gaming med diverse (10+) konsoller, og resultatet er noe jeg ville ha omtalt med skyggelapper, om jeg måtte. Men ikke tving meg da. *hånelig latter*

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du har virkelig lest deg opp ja.

**** jeg må ha ambilight. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg sikkert holdt meg til denne TV'en i 5+ år.

Gaming er helt latterlig bra på disse philipsene, ingen tvil om det. Har en 360 jeg de siste ukene har spillt en hel del gears of war 2, dead space, mass effect, bioshock, call of duty 4, medal of honor: airborne, skate, madden 09 og sikkert et par til. Inntrykket jeg sitter igjen med er ihvertfall at jeg har gjort et svært godt kjøp.

Forresten. Jeg presterte faktisk å spille på 1080i i et par uker, ved å glemme totalt av å forandre innstillingene på xboxen. Jeg vet i allefall ikke hva folk snakker om når de sier de ikke ser forskjell på 720/1080p, da jeg så god forskjell med en gang jeg stillte opp dette. Men skal sies at forskjellen er størst når man spiller. Har enda ikke prøvd å koble PC'en til, så me får sjå hvordan det blir (når MPX klarer å levere dvi-hdmi kabelen).

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du har virkelig lest deg opp ja.

**** jeg må ha ambilight. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg sikkert holdt meg til denne TV'en i 5+ år.

Ahh, den sensuren, den sensuren.

Du kjøpte 7403 sa du? Flott tv. Og det finnes jo de som ikke liker Ambilight (may god have mercy on their souls!) - Eller at man har en setting hvor Ambilight ikke passer. Feks hvis man må sette tv'en midt i rommet, uten en vegg bak. Da blir ambilight litt overflødig! Jeg har testet ut Ambilight'en ganske mye i tiden jeg har hatt tv'en. Det er snart 2 uker nå. Jeg har funnet ut at hvis man plasserer tv'en på (den vakre) foten som følger med, ca. 30 cm unna veggen, får man en massiv effekt av Ambilight'en som gjør at den sprer seg godt utover veggen, og lyser opp rommet på en nesten sensuell måte. Selvfølgelig er Ambilight tv'er laget for å henge på en vegg, og det er kun da man får den "reelle" Ambilight-effekten, men det ser jammen meg ikke stygt ut når man gjør det på den måten jeg har gjort det i en liten stund nå. Venner, familie, samboer.. De er alle svært, svært imponert over Ambilight'en, og bildet på tv'en, selvsagt. Det eneste dumme med en så avansert og pen tv, er at resten av leiligheten ser gammel og umoderne ut. Nå ble leiligheten bygget i 2004, da.. Så den er ikke fullt gammel enda! Men alikevel. Den nye Philips'en gjør at man føler at man må trekke alt det andre opp også! Litt artig, det der.

Jeg har til og med testet tv'en med en orginal NES, og selv om man på langt nær ikke får utnyttet 1080p med den (hehe!), så er det en fornøyelse å spille på denne skjermen!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folkens, med slike ord dere bruker over her..er dere klar over hva dere gjør med stakkaren som venter på sin skjerm :twisted:

8)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasWH
    Jeg gikk for 9603'en da prisen (11.500 kroner for 47", med dobbel-rabatt!) og ytelsen var uslåelig.
    Kan jeg spørre hvor du fant den til den prisen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solaar
    Kan jeg spørre hvor du fant den til den prisen?
    Siba var først ute. Deretter fulgte et par andre nettsjapper, bla. Komplett.no, med samme pris. 13.995,- som var et svært god titlbud.

- I TILLEGG kjørte Philips en kampanje kalt "Cash-Back", som gjorde at man ved å sende inn kvittering/ean-koden fra pakken til tv'en til Philips sitt hovedkontor i Sverige i en viss periode, kunne få tilbake flere tusen kroner, avhengig av størrelsen på tv'en man kjøpte. Min 47" gjorde at jeg fikk tilbake 2500 kroner, rett inn på bankkontoen min.

14.000 kroner minus 2500 kroner = 11.500 kroner. Sinnsvak pris, jeg vet det. Siba-gutta kalte det drømmepris. Er enig. Men tv'en er fortsatt verdt pengene, selv om man må ut med over 15.000 kroner i dag. Jeg hadde kjøpt den for 15.000 kroner, lett.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At en LCD i nesten ka som helst prisklasse ser bedre ut enn en Pioneer i de fleste elektro butikker er jo lite overraskende.

Vi testet litt paa goy aa slukke litt lys i butikken og sette LX5090 opp mot Samsung 8 serien, og det va jo godkveld til 8 serien med en gang, LX5090 sine farger, dybde og svartnivaa var jo dag og natt.

Naar vi tok paa lyset igjen saa var det tilbake til det gode gamle, en 42LG3000 lekte jo med Pioneer saa lenge vi hadde paa mer flomlys i butikken enn paa en kamp i tippeligaen i 8 tiden.

Vi klarte dog etter 5 dager aa faa innbrenning i Pioneeren, og joda LCD har en mer haandfast look til bildet, liksom litt mer definert, hadde det ikkje vert for at Samsung har en helt sinnsyk input lag paa gaming saa hadde eg hatt den TV'en for lenge siden.

Men som eg sier til kunder som er litt sann usikker paa ka man skal velge av Sony Samsung Philips Pioneer, saa er det bare aa google opp ett par tester og se kem som vinner i de forskjellige kategoriene. 5 forskjellige tester pleier no aa gi en grei pekepinn paa kor landet ligger an uavhengig av kordan tv'ene ser ut i butikk.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har funnet ut at hvis man plasserer tv'en på (den vakre) foten som følger med, ca. 30 cm unna veggen, får man en massiv effekt av Ambilight'en som gjør at den sprer seg godt utover veggen, og lyser opp rommet på en nesten sensuell måte. Selvfølgelig er Ambilight tv'er laget for å henge på en vegg, og det er kun da man får den "reelle" Ambilight-effekten, men det ser jammen meg ikke stygt ut når man gjør det på den måten jeg har gjort det i en liten stund nå.
    Jeg er forøvrig enig med deg i at Ambilighten ser best ut med tv'en på originalfoten og ca 30 cm ut ifra bakveggen. Da får man som du sier en MASSIV gjengivelse av Ambilighten som sprer seg i både full høyde og bredde av rommet (hos meg ihvertfall), spesielt ser det bra ut hvis du har hvite vegger! :-D

Jeg har nå ihvertfall hengt opp tv'en på veggen pga at jeg måtte ha plass til senterhøyttaleren på tvbordet (var ikke plass til begge). Men det ble litt skuffende tamt med lys på veggen når tv kom så nært inntill bakveggen. :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert ett longshot her men...hvordan takler denne skjermen her bilder fra Dreamcast/PS2/N64 etc? Har VGA-kabel til Dreamcast, så denne kan nok reddes slik sett :P

På min noverende 50" sony bakprosjektor er det håpløst å koble opp spesielt N64, da det ser ut som eit levende mareritt på skjermen:twisted: Tror ikkje den TV`en er så glad i lavoppløste signaler akkurat.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kollis
    Jeg er også godt fornøyd.
    Ingen refleksjoner/gjennskinn og tv'n er fri for brumme/summelyder.

Jeg har et apparat som er sendt inn til InfoCare i Kristiansand fordi jeg følte at det hadde en plagsomm brumme-/summelyd. Ble oppringt derfra og fikk tilbakemelding om at ALLE TV'er gir fra seg støy :???:

Vel, nå har jeg vært borti mange apparater og har vel adri heller hørt noe lyd fra LCD'er med mindre en legger øret helt intil. Men om jeg sitter 2,5m fra skal det ikke være nødvendig å irritere seg over en slik lyd. Til dette var kommentaren fra InfoCare at det var Ambilighten som muligens forårsaket brummingen :???: :???:

Jeg er skeptisk og trenger derfor tilbakemeldinger på hvordan jeg går videre med saken, slik som det er nå vil jeg få tilbake samme TV'en pluss betale regning for ingneting...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Jeg er forøvrig enig med deg i at Ambilighten ser best ut med tv'en på originalfoten og ca 30 cm ut ifra bakveggen. Da får man som du sier en MASSIV gjengivelse av Ambilighten som sprer seg i både full høyde og bredde av rommet (hos meg ihvertfall), spesielt ser det bra ut hvis du har hvite vegger! :-D

Jeg har nå ihvertfall hengt opp tv'en på veggen pga at jeg måtte ha plass til senterhøyttaleren på tvbordet (var ikke plass til begge). Men det ble litt skuffende tamt med lys på veggen når tv kom så nært inntill bakveggen. :roll:
    Først må jeg si at jeg er imponert over hvordan stuen din ser ut. Vanlige stuer, typisk oppsatt med tv i midten, slik du har det, ser kjedelige ut. Mye merkelig design, og valg av ditten og datten ender opp med å se styg ut. Dette bildet viser et behagelig pen stue, med velvalgte objekter og møbler. Enden av hjørnesofaen som stikker ut til venstre på bildet passer perfekt med den logisk velveide asymmetrien du får med planten til høyre på bordet som igjen oppveies av telysene til venstre på bordet, som størrelsesmessig er det minste objektet av de tre. Telys-staken du har mellom venstre høyttaler og tv, gir enda mer forsterkning av det perfekte asymmetriske bildet du danner i stuen din, da planten til høyre på bordet utligner med sin bredde, og størrelse da dette objektet er nærmere kameraet. Bildehyllen over tv'en er også velplassert, med sine frontende telys. Pene lamber, pent lys. Og selvfølgelig, en grusomt vakker tv.

Jeg mener du får rommet til å se bra ut slik du har gjort det. Tilogmed mellomrommet mellom hvert objekt på bordet er riktig kalkulert fra et estetisk synspunkt.

Dette var min vurdering av stuen din. Og med det, var dagens tvangstanker i et forskrudd sinn over.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    Sikkert ett longshot her men...hvordan takler denne skjermen her bilder fra Dreamcast/PS2/N64 etc? Har VGA-kabel til Dreamcast, så denne kan nok reddes slik sett :P

På min noverende 50" sony bakprosjektor er det håpløst å koble opp spesielt N64, da det ser ut som eit levende mareritt på skjermen:twisted: Tror ikkje den TV`en er så glad i lavoppløste signaler akkurat.
    Mala,

Godt å se at det finnes andre intelligende gamere på forumet også. Jeg snakker da om oss med multi-konsoll bakgrunn.

Jeg har tilogmed Panasonic's REAL 3DO. Noen her som har den konsollen? Nei, tenkte meg det. Selv om mange av dere sikkert er tech-wizards, og kan alt om mange merker, og særlig Panasonic, som mange her tenker høyt om - Så er det en stor sjanse for at ingen av dere har engang Hørt om 3DO. Den var banebrytende i sin tid. Men nok om det.

Jeg kjører bla NTSC N64 via RGB (PAL N64 klarer jeg ikke å spille på, pga. det sammentrøkte bildet + tapet av hastighet pga. grafikken som blir tregere av PAL-oppløsningen.. Dere som kan litt om konsoller, husker jo hvordan dette plaget alle i Europa fra 70-tallet og helt opp i mot året 2000, da konsoller ENDELIG hadde nok kraft til å vise et PAL-bilde som dekket 100% av skjermen!) på min 47PFL9603, og selv om N64 "bare" har normal oppløsning, ser det bra ut på skjermen min. Dreamcast, som kjører høyere oppløsning, ser enda bedre ut. Nå har N64 en del spill som kjører høyere oppløsning også, og disse ser svært bra ut på tv'en her i stuen min. Og jeg ble svært lettet over å se at favorittkonsollen min, Super Famicom (SNES i resten av verden) også så bra ut på 47"'en min. Null lag, null problemer. Perfeksjon i bildet. Jeg var selvfølgelig redd for at pixlene skulle bli for store, men det ble de ikke. Man må vel reellt opp i projector-klasse før man begynner å slite med det. Jeg kjøpte denne tv'en, ikke bare for film, men også for gaming, da jeg er en longtime gamer. Begynte vel å spille i ca. 1982, og har ikke klart å slutte siden. Nå orker jeg ikke å dra igang en debatt om gaming her (alt er en smakssak, uansett!), men jeg innrømmer at interessen min for nyerer konsoller har sunket med årene (med unntak av Wii), da disse egentlig bare tilbyr høyere oppløsning, og ikke noe nytt på gameplay-fronten. Jeg tar heller en rundt med Castlevania IV på SFC enn en runde med Halo, for å si det sånn. Men, det skader ikke med en god runde med et velvalgt bilspill på en konsoll med høyere oppløsning, da jeg er bilfreak og elsker racing, både i den virkelige verden, og i pixel/polygonverden.

Konklusjon: 9603 er fantastisk til spill. Uansett konsoll. Til og med NES, som er i den andre enden av oppløsningsskalaen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne hatt ein NTSC N64 eg også, men eg får nøye meg min gode gamle PAL konsoll :P Plukker gjerne opp konsollen for litt nostalgisk split-screen action, som holder tidens tann også i dag

Men regner med at denne skjermen her vil gi eit bedre resultat enn min nåverende skjerm uansett, gleder meg enormt no altså!

Fikk akkurat telefon ang. levering, så skjermen er i hus neste Tirsdag på dagtid. Blir uutholdelig uke dette her altså

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mala
    Skulle gjerne hatt ein NTSC N64 eg også, men eg får nøye meg min gode gamle PAL konsoll :P Plukker gjerne opp konsollen for litt nostalgisk split-screen action, som holder tidens tann også i dag

Men regner med at denne skjermen her vil gi eit bedre resultat enn min nåverende skjerm uansett, gleder meg enormt no altså!

Fikk akkurat telefon ang. levering, så skjermen er i hus neste Tirsdag på dagtid. Blir uutholdelig uke dette her altså
    Ja, jeg skjønner deg GODT akkurat nå. De 2 ukene jeg ventet (2!!!) var de lengste i mitt liv. Hehe. Men når den endelig står/henger i stuen, er det så godt at du skulle nesten ikke tro det var sant, også. Så det er bare å glede seg!

Intet split-screen spill, hverken før eller etter, har slått Goldeneye. Jeg tror jeg var Norgesmester i min tid med det spillet. Jeg er fremdeles imponert over det hele, inkludert grafikken, i dag. Makan til 3D hadde ingen sett bortsett fra i arkadehaller på den tiden. 1995 ja. Straks 14 år siden jeg fikk N64'en min. I Norge kom den 2 år senere, i 1997. Det var lenge å vente på en treg og sammentrøkket PAL-konsoll! Hehe.

Det blir mye gaming fremover. Målet mitt blir å koble opp alle konsollene mine på likt, noe som kan bli vanskelig, da jeg har, vel, mange.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først må jeg si at jeg er imponert over hvordan stuen din ser ut. Vanlige stuer, typisk oppsatt med tv i midten, slik du har det, ser kjedelige ut. Mye merkelig design, og valg av ditten og datten ender opp med å se styg ut. Dette bildet viser et behagelig pen stue, med velvalgte objekter og møbler. Enden av hjørnesofaen som stikker ut til venstre på bildet passer perfekt med den logisk velveide asymmetrien du får med planten til høyre på bordet som igjen oppveies av telysene til venstre på bordet, som størrelsesmessig er det minste objektet av de tre. Telys-staken du har mellom venstre høyttaler og tv, gir enda mer forsterkning av det perfekte asymmetriske bildet du danner i stuen din, da planten til høyre på bordet utligner med sin bredde, og størrelse da dette objektet er nærmere kameraet. Bildehyllen over tv'en er også velplassert, med sine frontende telys. Pene lamber, pent lys. Og selvfølgelig, en grusomt vakker tv.

Jeg mener du får rommet til å se bra ut slik du har gjort det. Tilogmed mellomrommet mellom hvert objekt på bordet er riktig kalkulert fra et estetisk synspunkt.

Dette var min vurdering av stuen din. Og med det, var dagens tvangstanker i et forskrudd sinn over.
    Hehe.. Må takke så meget for skryten! :-D

Moro å høre at det fins andre folk enn meg som er nærmest maniske når det kommer til symmetri!

Som regel når ting skal henges opp her hjemme er det frem med måleband, vater(!), og skruer. Ingenting er latt til tilfeldighetene, henger løst eller er usymmetrisk her. Til og med bilder er sikret med skruer og blue-tac (plakat-kitt) og er 100% i vater og har lik avstand til diverse andre ting i nærheten. Bare det å henge opp en hylle kan ta 30-45min i flekkene! Hehe :roll:

Tror jeg brukte 10x 6cm treskruer og 6x 10cm kraftige treskruer på veggfestet til tv'en alene, til og med en Svs PB13-ultra klarer ikke å få den til å løsne fra veggen! :lol:

Newcomer SnikendeChris sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skal sies at slike bilder lyger litt. Er ikke så stor forskjell alltid på hd og ikke hd hvis man har god skjerm

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Hehe.. Må takke så meget for skryten! :-D

Moro å høre at det fins andre folk enn meg som er nærmest maniske når det kommer til symmetri!

Som regel når ting skal henges opp her hjemme er det frem med måleband, vater(!), og skruer. Ingenting er latt til tilfeldighetene, henger løst eller er usymmetrisk her. Til og med bilder er sikret med skruer og blue-tac (plakat-kitt) og er 100% i vater og har lik avstand til diverse andre ting i nærheten. Bare det å henge opp en hylle kan ta 30-45min i flekkene! Hehe :roll:

Tror jeg brukte 10x 6cm treskruer og 6x 10cm kraftige treskruer på veggfestet til tv'en alene, til og med en Svs PB13-ultra klarer ikke å få den til å løsne fra veggen! :lol:
    Hvis NOE på det bildet der hadde vært tilfeldig, så hadde jeg vært Presidenten i USA, for å si det sånn. Og la meg bare understreke en gang for alle at jeg ikke bare er nærmest manisk, men Manisk. Er nok hakket verre enn deg (eller "bedre", hvis man kan få lov til å si det slik vi ser det!) - Jeg liner opp fjernkontrollene slik at de ligger 100% rett i forhold til kantene på bordet mitt. (Tipper det er mange som enten ler, eller blir redde når de leser dette! Men det er nok noen som også nikker og kjenner seg igjen også. Hehe!) - Kall det hva du vil. PENT og Ryddig blir resultatet, iallefall. Stikkordet er vel orden. Det skaper raskt en ryddig og luftig atmosfære en en hvilken som helst stue.

Vater og greier.. Vel, jeg brukte sikkert opp i mot en time på å henge opp de to lampene jeg har her i stuen. De måtte være nøyaktig (på millimeteren) like langt fra veggene på hver side, samt tak vs. gulv, osv. Det er jo litt morsomt å være gal også da. Man kjeder seg ihvertfall aldri!

Men ja, 9603 er en fantastisk tv. Pen å se på, så godt som perfeksjon i bildet, og personlighet (mye takket være Ambolight'en) som sier Luksus. Noe for meg, med andre ord.

Så var det bare å anskaffe seg ny BD-spiller da.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis NOE på det bildet der hadde vært tilfeldig, så hadde jeg vært Presidenten i USA, for å si det sånn. Og la meg bare understreke en gang for alle at jeg ikke bare er nærmest manisk, men Manisk. Er nok hakket verre enn deg (eller "bedre", hvis man kan få lov til å si det slik vi ser det!) - Jeg liner opp fjernkontrollene slik at de ligger 100% rett i forhold til kantene på bordet mitt. (Tipper det er mange som enten ler, eller blir redde når de leser dette! Men det er nok noen som også nikker og kjenner seg igjen også. Hehe!) - Kall det hva du vil. PENT og Ryddig blir resultatet, iallefall. Stikkordet er vel orden. Det skaper raskt en ryddig og luftig atmosfære en en hvilken som helst stue.

Vater og greier.. Vel, jeg brukte sikkert opp i mot en time på å henge opp de to lampene jeg har her i stuen. De måtte være nøyaktig (på millimeteren) like langt fra veggene på hver side, samt tak vs. gulv, osv. Det er jo litt morsomt å være gal også da. Man kjeder seg ihvertfall aldri!

Men ja, 9603 er en fantastisk tv. Pen å se på, så godt som perfeksjon i bildet, og personlighet (mye takket være Ambolight'en) som sier Luksus. Noe for meg, med andre ord.

Så var det bare å anskaffe seg ny BD-spiller da.
    Hehe, da er vi tre. Jeg er minst like manisk som dere. For å illustrere det så bestemte jeg meg for et par måneder siden at jeg skulle ha PS3, når jeg fikk den i hus så fant jeg ut at jeg selvfølgelig måtte ha en skjerm som fikk frem det beste og taklet full-hd oppløsning, men problemet mitt var at stua var for dårlig planlagt fra han som eide leiligheten tidligere. Så da gikk jeg igang med sketchup og endte opp med at jeg ble nødt til å bygge en ny vegg til flatskjermen.

Lang historie kort, jeg har nå pusset opp hele stuen og endte opp med å ta kjøkkenet og gangen i samme slengen. Alt dette pga at jeg kjøpte en PS3 og ville at alt skulle se best mulig ut.

Burde nesten startet en egen min hjemmekino tråd, men nå er jo alt ferdig så da er det kanskje ikke så interessant lengre.

Side 2 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •