Ny LCD TV, trenger råd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny LCD TV, trenger råd

Hei,

jeg er ute etter en ny LCD TV til rommet mitt. Den skal være tilkoblet PCen og jeg skal stort sett bare se film på den. Er litt usikker på størrelsen, men sitter ca. 1,5 meter fra skjermen. Blir 37" for stort? Har hvertfall ikke plass til større.
    Jeg har lest mange tråder og tester og har kommet fram til en LG6000 (enten 32" eller 37") og det er budsjettrammen.

Det som kan være litt frustrerende er at hvilken som helst skjerm man ser på, så er det alltid noen som har noe å utsette. Jeg sitter og ser i dag DVDer og HD filmer på min gamle DELL 2005FPW (20", lysstyrke: 300 cd/m2,kontrast: 600 :1) og er helt fornøyd med bildet. Sort nivået kunne dog vært bedre.

Spørsmålet er, hvor mye bedre/dårligere vil LGen være i forhold til den og andre tver? Hva er deres meninger?

Mvh

Newcomer -Tor- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, ja det vil alltid være noen som har noe å utsette på både lyd og bilde og sånn vil det være, da vi alle er forskjellig. Mitt beste tips er at du selv tar en titt på de forskjellige alternativene som finnes.

Av LCD TV som jeg synes har et meget godt bilde er Samsung sine TV og de får ofte god tester. Men som sagt det finnes mange alternativer og ingen fast fasit på hva som er det beste for den enkelte:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •