Offisiell tråd for Samsungs 2009 LED-TVer (B6000, 7000, 8000 og 9000) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 69 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 53 63 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 1374
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Det er dette som er det store spørsmålet!

Isåfall vil jo 08-modellene gå ned i pris, og hvis disse viser seg å være bedre så vil jo dette bare være gull. Men nå har jo samsung brukt 1 milliard på teknologien som sitter disse nye skjermene, så det burde jo være godt for noe. Blir spennende å se hvertfall. 8)
    Kan da vel ikke være mulig at dem senker kvalitetskravet til selve bilde, det skulle jeg gjerne se først...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...Samsung Nordic ligger som oftest litt etter, men jeg VET at de har planer om lansering av disse i løpet av sommeren også her i Norge via "offisielle" kanaler (dvs. Samsung Nordic), så det er bare å vente i spenning!
    Bare så rart at hu jeg snakket med på Samsung var såå sikker på at det ikke var noen andre modeller i sikte som skulle ut nå. Jeg stoler selvf IKKE på hva hu sa, men det er jo helt latterlig at dem sier sånt i det hele tatt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arnefles
    Bare så rart at hu jeg snakket med på Samsung var såå sikker på at det ikke var noen andre modeller i sikte som skulle ut nå. Jeg stoler selvf IKKE på hva hu sa, men det er jo helt latterlig at dem sier sånt i det hele tatt.
    Jeg snakket med dem i fjor ETTER 6-serien var i salg, men det kjente de ikke til selv at den var sluppet, så lite å tro på det du hører der!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste av disse nye modellene ligger allerede inne på Elkjøp sine internsider, ligger også kostpriser der alt, men var vel et i starten av mai at de kom om jeg ikke husker feil.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se disse modellene på mandag. Kommer med en liten mening etter det...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se disse modellene på mandag. Kommer med en liten mening etter det...
    Venter i spenning på hva du har å si om de:-) Håper for min del at 8000-modellen ikke blir for dyr, den ser mest nøytral ut mener jeg.Vet du hvilke str som vil bli levert? Jeg er ute etter 50" eller større...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Jeg snakket med dem i fjor ETTER 6-serien var i salg, men det kjente de ikke til selv at den var sluppet, så lite å tro på det du hører der!
    He he, utrolig! Er det i det hele tatt mulig?? Når dem driver sånn, fortjener dem ikke å kalles en importør mener jeg.:twisted:

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he, utrolig! Er det i det hele tatt mulig?? Når dem driver sånn, fortjener dem ikke å kalles en importør mener jeg.:twisted:
    De er forskjell på de som faktisk JOBBER for Samsung Norge og de som sitter i telefonen og prater FOR Samsung Norge.... :-P

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter i spenning på hva du har å si om de:-) Håper for min del at 8000-modellen ikke blir for dyr, den ser mest nøytral ut mener jeg.Vet du hvilke str som vil bli levert? Jeg er ute etter 50" eller større...
    Skal se hva jeg får lov til!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er forskjell på de som faktisk JOBBER for Samsung Norge og de som sitter i telefonen og prater FOR Samsung Norge.... :-P
    He he, ja. Håpe det er forskjell der ja;-)
    De som sitter i tlf der, burde faktisk hatt munnbind!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utdrag fra en tråd på minhembio.com:

"Hej,

Eftersom Samsung ännu inte officielt gått ut med en pressrelease är vi restriktiva med information. Att Samsung valt att ännu inte gå ut med information är också skälet till att det finns lite att tillgå på nätet."

Det er vel svaret på at telefon damene ikke "veit noe" enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter i spenning
    Jeg også !

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utdrag fra en tråd på minhembio.com:

"Hej,

Eftersom Samsung ännu inte officielt gått ut med en pressrelease är vi restriktiva med information. Att Samsung valt att ännu inte gå ut med information är också skälet till att det finns lite att tillgå på nätet."

Det er vel svaret på at telefon damene ikke "veit noe" enda...

Samsung UK har jo lagt ut informasjon om de nye tv'ene :

LED TV - television | SAMSUNG

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

What Hi Fi anmelder Samsung 7020

Den ligger under nye anmeldelser og er meget positiv!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er tynde, årets nye Samsung LCD TV med LED bagbelysning.

Montér TV’et på væggen som er det et maleri. De nye LED-TV byder på billedoplevelse, flot design, en god medieoplevelse, og samtidig er det energieffektivt. TV’et kan desuden kobles til internettet. Trådløst, hvis man ønsker det.

Nye 2009 modeller LED TV

Med sin nye produktkategori LED-TV udfordrer Samsung forestillingen om, hvad et flad TV er.

LCD TV der benytter LED bagbelysning er dels tyndere, og gengivelsen af sort forbedres. LED åbner derfor for, at TV'et kan hænges op på væggen, som et maleri. Monter det runde beslag (billedet th) på væggen med en skrue. Kevlar-wiren fastgøres i TV’et med to skruer, og så er det klar. 4,5 centimeters dybde, inklusiv ophæng.

Alle, der har fulgt udviklingen af Samsungs Crystal TV-design, vil føle sig hjemme i åres nyheder. TV’et blanksorte ramme bliver helt gennemsigtig i kanten. En anden nyhed er, at TV’ets fod også er helt gennemsigtig, hvilket giver en fornemmelse af, at TV’et nærmest svæver over det underlag, det står på.

Den nye fladskærmskategori supplerer de tidligere lancerede LCD- og plasma-TV. I april lancerer Samsung to nye serier indenfor LED-TV: 6-serien og 7-serien. I juni kommer yderligere en 8-serie. De nye LED-TV vil være på markedet i størrelser fra 32” til 55”.

Alle Samsungs TV-modeller understøtter mpeg 4-formatet.

Samsung stræber efter en god medieoplevelse, baseret på visionen om, at indholdet skal være tilgængeligt når, og hvor forbrugerne ønsker det. De nye LED-TV lanceres med medi@2.0, som er en medieløsning, som gør indholdet fra mange forskellige kilder let tilgængeligt. Det bliver fx trådløst via et netværk etableret med Samsungs trådløse USB-adapter, som dog sælges separat.

Medi@2.0 er

Internet@TV. Direkte adgang til internetindhold på TV’et via opdaterbare widgets og Samsungs samarbejde med Yahoo. Se og søg på eksempelvis YouTube direkte fra TV’et.

Trådløs DLNA. Adgang til billeder, musik og HD-film på din computer eller mobil fra TV’ets fjernbetjening.

USB-kontakt med understøttelse af film. Nyd musik, film eller fotos direkte fra musikafspilleren, videokameraet og/eller kameraet direkte tilsluttet til TV’ets USB-indgang.

Indeholder mediebibliotek. Mulighed for at opleve eksisterende indhold på TV’et, som også kan opdateres via en Samsung-server.

Energivenlig

Samsungs LCD-TV er tidligere blevet certificeret med miljømærket EU-blomsten, og det gælder også de nye LED-TV.

LED-TV bruger op til 40 procent mindre energi sammenlignet med et LCD-TV med traditionel, lysrørsbaseret teknologi. Med andre ord: Et 55” LED-TV bruger ligeså lidt energi som et 32” LCD-TV. LED-TV er desuden fremstillet uden kviksølv.

Samsung 2009 6-serie LCD TV med LED backlight - Tryk på billedet for et større

Kort om 2009 serierne

8-serien. LED-TV. Ultraslankt Crystal TV-design. Full HD. 200 Hz Motion Plus. Ultra Clear Panel. Fire HDMI-indgange. Medi@2.0 inklusiv Internet@TV og trådløs DLNA. USB 2.0 Movie med mulighed for at tilkoble eksterne enheder og for at se film, jpeg-billeder og lytte til mp3. Megadynamisk kontrast. 8-serien findes i 40” og 46”. I butikkerne til juni.

7-serien. LED-TV. Ultraslankt Crystal TVdesign. Full HD. 100 Hz Motion Plus. Ultra Clear Panel. Fire HDMI-indgange. Medi@2.0 inklusiv Internet@TV og trådløs DLNA. USB 2.0 Movie med mulighed for at tilkoble eksterne enheder og for at se film, jpeg-billeder og lytte til mp3. Megadynamisk kontrast. 7-serien findes i 32”, 40”, 46” og 55”. I butikkerne til april. Priseksempel 40”: 15.999 kr.

6-serien. LED-TV. Ultraslankt Crystal TV-design. Full HD. 100 Hz Motion Plus. Ultra Clear Panel. Fire HDMI-indgange. USB 2.0 Movie med mulighed for at tilkoble eksterne enheder og for at se film, jpeg-billeder og lytte til mp3. Megadynamisk kontrast. 6-serien findes i 32”, 40” og 46”. I butikkerne til april. Priseksempel 40”: 13.999 kr.

I øvrigt lancerer Samsung flere nye LCD- og plasmamodeller med det anerkendte Crystal TV-design i løbet af april. Modellerne understøtter alle medieløsningen medi@2.0 fra 6-serien og op efter. Internet@TV og DLNA, som også er en del af medieløsningen, kobles til netværket med kabel via TV’ets indbyggede netværksindgang eller trådløst via Samsungs trådløse USB-adapter, der sælges separat.

Samsung tilbyder også 200 hz-teknik i 7-seriens LCD-modeller.

I alt lanceres over 80 TV-modeller i løbet af foråret. Samsung har de sidste tre år været førende på markedet for fladskærme i Norden. Mere end hvert tredje TV, der sælges i Norden, er fra Samsung. Forårets TV-lancering er Samsungs største nogensinde.
    Her er årets nye Samsung LED TV

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cnet UK har testet UE40B7000:

"What we think: With a fantastic design and truly wonderful picture quality, this is a TV to fall in love with"

http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030218,49301639,00.htm

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skriver ikke om innsynsvinkel, og nevner heller ikke "halo" effekt. Jeg lurer på begge disse tingene. samt om det er forskjell opp til 55"

Likte heller ikke det de skriver om lyse hjørner.

Maw; har du noen kommentarer du kan komme med?

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere bilder av B7000 her, også innsynsvinkel. (Håper det ikke er mange som ser tv i den vinkelen...)

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1127577&page=13

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer ikke 8-serien i større enn 46"? Hmm, kjipt...

Newcomer Bartholomew sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fi Klubben har lagt ut info om UE7070 serien på nett! Må nok få en av de herlighetene i hus ja !

Side 3 av 69 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 23 33 43 53 63 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •