Pioneer 5090H Støy... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Sørum
    Poster
    10
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 5090H - Støy

Fikk min pioneer nr. 2 i dag, det er en form for svak støy her også, men ikke slik som på den første der var det tydelig støy fra panelet og jo mørkere bilde desto verre.

Støyen er er ikke verre enn at denne kan jeg leve med, hører ingen ting med lyden på (deilig bilde).

Snakket med pioneer servicesenter, sette panelet i drivemodus 2= 100 hz
    du kan velge 3 drivemodus , 1-3. i følge pioneer skal dette hjelpe. men det hjalp ikke meg på den første tv`n.

Skru av mest mulig av alle innstillinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Sørum
    Poster
    10
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 5090H - Støy

Sitat Opprinnelig postet av goodlord
    Jeg har nå hatt 2 stk LX5090H fra Elkjøp. Begge produsert i UK, mottat i februar og mars. På grunn av støy fra panelet er begge tvene ubrukelige til vanlig tv bruk med moderat lavt lydnivå. Etter en time er man så ør i ørene :-? at man ikke orker å bruke tven mer. Støyen er varierende, dvs at hvitt bilde gir minst støy, helt sort bilde gir middels støy og et bevegelig bilde med normalt mange mørke felter gir ulidelig høy varierende støy.

Jeg var ganske klar ovenfor Elkjøp på hva som skulle skje med den første TV'en, jeg godtar ikke at de sender meg videre til sin leverandør! Etter en dag fikk jeg en SMS om at TV'en skulle byttes. Etter en ytterligere noen dager fikk jeg beskjed om byttedato. Kan ikke klage på det. Byttedato var i dag og TV nr.2 er NØYAKTIG lik angående støyen.

Men jeg digger bildet, så jeg har ikke enda bestemt meg for om jeg skal levere TV'en tilbake eller prøve å få en eksemplar som ikke støyer... Begynner å tvile på at det lar seg gjøre...

Det er imidlertid interessant å vite hvordan det går med dere andre som er inne her og har samme problemet. Hvis jeg selv ikke gir opp og leverer TV'en tilbake, så skal jeg holde dere oppdaterte på hva som skjer videre med min case.
    Fikk min pioneer tv nr. 2 i går har koblet opp, det er også en for for støy her også men ikke slik som på den første tv, der var det tydelig panelstøy og jo mørkere bilde dessto verre.

Her der det ikke mer enn at jeg kan leve med det. med lyd på hører jeg ingen ting. kontakt pioneer servicesenteret i Ålesund, de er ok!

Prøv å sette tvn i drivemodus 2= 100 hz. (du har 3 drive innstillinger )
    hjelper ikke dette så klag, klag. en tv til 25000,- skal ikke støye slik

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •