Anbefaling ønskes - 32' Sony

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling ønskes - 32' Sony

Jeg har et Sony 40W4500 TV i stuen og er godt fornøyd med dette. Til et annet rom i huset skal jeg kjøpe et 32' TV og skulle da gjerne ha samme type som i stuen men Sony har ikke noe 32W4500. De har derimot et 32W4000 og snart kommer det et 32W5500.

Jeg er usikker på forskjellene mellom disse TV'er og om det er noen modeller jeg har oversett.

Hva bør jeg kjøpe når jeg ønsker full HD og busjettet er max 8 kNOK (og gjerne billigere). Sony er ønskelig men ikke noe absolutt krav.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et Sony 40W4500 TV i stuen og er godt fornøyd med dette. Til et annet rom i huset skal jeg kjøpe et 32' TV og skulle da gjerne ha samme type som i stuen men Sony har ikke noe 32W4500. De har derimot et 32W4000 og snart kommer det et 32W5500.

Jeg er usikker på forskjellene mellom disse TV'er og om det er noen modeller jeg har oversett.

Hva bør jeg kjøpe når jeg ønsker full HD og busjettet er max 8 kNOK (og gjerne billigere). Sony er ønskelig men ikke noe absolutt krav.
    Trenger du virkelig full HD til en 32-skjerm? Jeg tviler nemlig på du eller jeg klarer å se forskjell på en 32 fra Sony med 1920x1080p vs. 1366 x768 pixler. Jeg har selv innstallert flere Sony KDL-32V4500 i de siste (med Technisat modul for RiksTV) hos en del eldre pensjonister, og den skjermen er meget bra, om den er riktig innstilt.

Er ikke Sony KDL-32V4500 tilstrekkelig til din bruk?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Mulig at du har rett, men jeg hadde tenkt å kunne bruke TV'en til litt enkel surfing (koble til en Mac Mini) og tenkte da at så bra oppløsning som mulig er en fordel.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •