Sharp LC42RD2S 42" LCD TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp LC42RD2S 42" LCD TV

Har akkurat vært med å kjøpe denne tv'en.
    EDIT: Var Sharp LC42RD2E og ikke 2S
    Sharp Electronics Norway - LCD TV - LC42RD2E
    Ifølge butikken, så var den satt ned fra 19995 til 13995. Har sett på nett at en nettbutikk har den til 14995, så prisen var vel grei.
    Men er det noen som har denne tv'en, eller som har kommentarer om den?
    Evt. tips til oppsett på den. Nå er det i første omgang bare vanlig kabel, men regner med at det blir en digital dekoder etterhvert(evt. HD dekoder).

Etter at vi fikk satt den opp og justert litt (må teste mer, samt se hvordan den er når det blir litt mørkere) så syntes bilde å være ok. Men jeg ble liksom ikke helt overbevist. Kan være at innstillingene må justeres mer, må lese litt i brukerveiledningen.
    Jeg har satt noen LCD tv'er i butikk og når du tar de med hjem så er det alltid annerledes. Det er forsåvidt greit, da innstillingene ofte er annerledes butikk/hjem, slik jeg leser det på forumet her.

Sandstrand

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hm...
    Nå ble jeg litt usikker. Har googlet litt om tven, og finner ikke mye. Det jeg finner er så som så. Gamle tråder indikerer at det trolig er en eldre tv. Ikke rart flere nettbutikker ikke har den til salgs da. Prisen i så måte var kanskje litt høy, for en gammel tv. Virker på meg som om den kanskje kom på markedet for opp mot 2 år siden.
    Uansett, så er det vel hva øyet synes om bilde som avgjør om man blir fornøyd eller ikke. I så måte så er ikke tven noe dårligere enn andre lcd i 42" str. i pris mellom 8-13000.

Nå er ikke dette noe problem, da det bare er å ta den med tilbake til butikken og bytte den til en annen utgave.

Sandstrand

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •