Sharp LC-46XL2S vs Samsung 866

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp LC-46XL2S vs Samsung 866

I januar reserverte jeg 46+19 tommers Samsung 866 hos Elkjøp da jeg ble informert at dette var et suverent tilbud. Jeg ble så kontaktet av Elkjøp i slutten av januar om at de kunne tilby Sharp LC-46XL2S til samme pris som Samsungen. Vedkommende hos Elkjøp argumenterte med følgende:
    - TVet er minst like bra som Samsung
    - Normalpris for Sharp er 20.000,- og er derfor sterkt rabattert for de som ikke har mottatt Samsung 866.

Jeg vil absolutt ikke si at jeg har veldig høy kompetanse innenfor dette feltet, men ønsker selvsagt å få mest mulig for pengene. Hovedsaklig skal jeg benytte TVet til (i prioritert rekkefølge):
    - Fotball (GET HD-box)
    - Øvrig sport (GET HD-box)
    - Øvrig TV-program (GET HD-box)
    - Spill (Playstation 3)
    - DVD/Blueray (Playstation 3)

Jeg vurderer å benytte meg av 30 dagers angrefristen. Hva anbefaler dere da jeg evt vil kreve at jeg får Samsung 866 (46 tommer) kostnadsfritt byttet mot Sharpen? Evt kan dere anbefale andre tver til ca kr 15.000,-?

Tusen takk på forhånd!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, saken er tatt opp før her: http://avforum.no/forum/tv-apparater...-vs-sharp.html

et kort sammendrag er at; samsungen er bedre, og hvis du ikke har hastverk, så vent på den! ser at flere og flere butikker har begynnt å få inn 866 og 19'' til samsung nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungen er en mye bedre tv. Prisen på den Sharpen ligger på 14.999,- på elkjøp nå, og samsungen 18/19.000,- . Så at de i utgangspunktet er like dyre er tullball.

Jeg ventet til jeg fikk min Samsung A866. Ta kontakt med butikken din, mange som har fått den inn nå.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungen er betydelig bedre, men sharpen er faktisk ikke gærn den heller. men valget her er rimelig enkelt.

Men alle elkjøp skal ha fått 866 nå?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •