Hvilke av disse LCD'ene er best? - Skal velge en nuh! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En annen ting.. jeg skal bestille digital tv fra get og canal+ total pakka og får da med en HD sport kanal og en HD film kanal... er det sånn at 9603 modellen har innebygget mottaker for HD? altså kan jeg se HD kanaler uten HD dekoder?

Maybe a stupid question, men jeg lærer noe nytt hver dag

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må bruke ekstern boks for Get

Sitat Opprinnelig postet av borninsin
    En annen ting.. jeg skal bestille digital tv fra get og canal+ total pakka og får da med en HD sport kanal og en HD film kanal... er det sånn at 9603 modellen har innebygget mottaker for HD? altså kan jeg se HD kanaler uten HD dekoder?

Maybe a stupid question, men jeg lærer noe nytt hver dag
    9603H har innebygget tuner/dekoder for det nye bakkenettet.
    Denne fungerer dermed mot RiksTV uten noen ekstern boks.

NRK sendes ukryptert, og man trenger da kun en tuner som er tilpasset det nye bakkenettet. 9603H har en slik tuner.
    For å få inn noe annet enn NRK må man ha en CAM-modul og et programkort fra RiksTV som stikkes inn i TV'en. Programkort for TV2 er enn så lenge gratis.

Men...
    Get bruker en annen standard på sine signaler, og tuneren/dekoderen i 9603H (og andre TV'er med innebygget dekoder for bakkenettet) vil ikke være kompatible med formatet fra Get. For Get må man dermed bruke en ekstern boks.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    9603H har innebygd tuner for både bakkenettet og kabelnettet.(DVB-T og DVB-C).
    Så lenge Get bruker DVB-C standarden på sine signaler burde vel gå greit uten ekstern boks her..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey! betyr det at jeg kan se HD kanalene i get pakka kan med HD kvalitet uten HD dekoder??

Fikk forresten tv idag etter mye frem å tilbake i Oslo!! Tv er jo så utrolig lekkert der det står i stua mi!!!! Bildet kan jeg ikke uttale meg om ennå ettersom jeg kun har kabel tv og signalene gjør bildet en smule kornete, men imorgen skal jeg opp på get å skaffe meg dekoder og digital tv så da vet jeg mer

Har sett en film på tv å her oser det kvalitet og er en stor nytelse å se på film nå!! Spiller da DVD fra xbox og er rå fornøyd.... tenker da med blu ray film og spiller så er man så nærme orgasme som man bare kommer!!!

Men denne ambilighten dere... hva er den godt for egentlig? ser ikke helt forskjellen med den av eller på??

Noen som har noen innstillinger jeg kan følge? Tenker da på best mulig bildet!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Netonnet kjører nå 47pfl9603H til 11495,- etter cashback. Vurderer selv å dra visaen, selv om jeg har relativt ny tv!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset! Samme pris som Siba. Og jeg som satt og gråt (ok, ikke bokstavelig talt, men i sjelen!) fordi Siba allerede er utsolgt for denne tv'en! DET gikk fort det. Jeg rakk selvfølgelig ikke å kjøpe en. Jeg tok titten i går kveld, og det planlagte kjøpet i dag/i morgen, ble da mislykket! Hehe. Ja, her er det bare å dra alle kort man har tilgjengelig hvis ikke cashflow'en holder. Det er verdt renta.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasWH
    Takk for tipset! Samme pris som Siba. Og jeg som satt og gråt (ok, ikke bokstavelig talt, men i sjelen!) fordi Siba allerede er utsolgt for denne tv'en! DET gikk fort det. Jeg rakk selvfølgelig ikke å kjøpe en. Jeg tok titten i går kveld, og det planlagte kjøpet i dag/i morgen, ble da mislykket! Hehe. Ja, her er det bare å dra alle kort man har tilgjengelig hvis ikke cashflow'en holder. Det er verdt renta.
    Skal du skaffe deg skjerm, må du nesten få ut finger'n og ikke bare sitte og preike.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Nei det er et ******* å ha et liv ved siden av forumet! Ting tar tid vettu. Skal nok klare å få ræva i gir snart. Oh yes!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg hatt 9603H i 2 dager og fikk igår digital tv!! Er en helt ny opplevelse for meg å se både på tv og film på denne utrolige tven! Må faktisk venne meg til det! Vet ikke åssen jeg skal forklarer det, men personen nærmest i bildet eller personen de filmer kommer mye mer frem og det i bakgrunnen som vanlig om dere skjønner(er dette 3D camfilteret??)! å så utrolig klart bildet.. er helt rått! så fotball igår også og det var en fryd for øyet sammenligna med min gamle samsung le40m60b og far mi sin daewoo ett eller annet bortsett fra i 2 omgang hvor bildet ble litt dårligere men dette må ha vært sendinga!

Men noen som har noen tips til innstillinger av bildet og hva jeg ikke bør ha på av alle finnessene på tv for å få best mulig bildet?

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •