Halooo - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: Halooo

Newcomer SnikendeChris sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Leger kan ikke om alt heller! Ofte når jeg er på legen må de ofte bla opp i bøker og nett. så ikke kom med leger kan alt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SnikendeChris
    Leger kan ikke om alt heller! Ofte når jeg er på legen må de ofte bla opp i bøker og nett. så ikke kom med leger kan alt
    Leger står ansvarlige for at folk har dødd, selgere på Elkjøp står bare ansvarlige for at AV- og datanerder blir irriterte.

Hakket bedre enn leger, med andre ord. Men bare så vidt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Jeg personlig blir på kanten provosert av å lese hvor mange tråder det blir laget her, kun for å klage på ansatte i diverse elektronikkbutikker...

Mange bruker mye tid rundt i elektronikkbutikker kun for å "sette" fast selgeren, for så å skrive her om hvor irriterte de blir nå selgeren ikke kan mer enn deg...
    Noen som har baller nok til å lage en tråd der man kan klage på hi-fi nerder som tar opp tiden din, kun for å drite deg ut... DET blir jeg provosert av...

LB

Newcomer Wes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Jeg personlig blir på kanten provosert av å lese hvor mange tråder det blir laget her, kun for å klage på ansatte i diverse elektronikkbutikker...

Mange bruker mye tid rundt i elektronikkbutikker kun for å "sette" fast selgeren, for så å skrive her om hvor irriterte de blir nå selgeren ikke kan mer enn deg...
    Noen som har baller nok til å lage en tråd der man kan klage på hi-fi nerder som tar opp tiden din, kun for å drite deg ut... DET blir jeg provosert av...

LB
    +1

Snakk om meningsløst innlegg av trådstarter. Har forøvrig selv en Panasonic plasma i stuen, og at det skal være problemer med halo på disse har gått meg hus forbi. Og jeg regner meg selv som nogenlunde oppegående innen AV. Kanskje også mer enn jeg ville forvente av en tilfeldig Expert selger.

Finn på noe annet å bruke tiden på... noe jeg nå merker jeg også skulle ha gjort

- Wes

Newcomer POSEN sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    298
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med dreamphaze.

Det er så unødvendig å ta på seg jobben med å gå rundt og teste om selgere kan faget sitt. Du er jo ikke interessert i å kjøpe noe av fyren, så ditt eneste mål er vel å drite han ut og samtidig brife med din kunnskap innenfor et tema, som heller ikke er relevant for at selgeren skal gjøre en god jobb som nettopp selger.

Sitat Opprinnelig postet av audioB
    Haha! Selgeren visste ikke hva han skulle si.. Jeg sa "det går greit" og gikk jeg.

Har de virkelig så enormt LITE peiling de som jobber i el-butikker? Jeg blir irritert.
    Når du slenger fra deg en eplekjekk kommentar før du går, og så oppretter en tråd om dette, får du hverken støtte eller respekt av meg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •