42lg7000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: 42lg7000

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42lg7000

Har nylig fått meg en full HD skjerm i LCD fra LG og den funker som bare det
    Vel bortsett fra en liten ting som kan oppstå en sjelden gang som kommer og går. En vertikal stripe kan vandre fra toppen til midt på skjermen, stort sett. Skyldes dette en teknisk feil eller trenger jeg en bedre beskyttet HDMI kabel? Jeg spiller og ser film fra PS3 og bruker en type kabel som er merket med MONSTER.
    LG har 5 ms i respons og jeg tror ikke det skulle ha noe å si, men er det nok for å registreres med det blotte øye?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TeJe
    Har nylig fått meg en full HD skjerm i LCD fra LG og den funker som bare det
    Vel bortsett fra en liten ting som kan oppstå en sjelden gang som kommer og går. En vertikal stripe kan vandre fra toppen til midt på skjermen, stort sett. Skyldes dette en teknisk feil eller trenger jeg en bedre beskyttet HDMI kabel? Jeg spiller og ser film fra PS3 og bruker en type kabel som er merket med MONSTER.
    LG har 5 ms i respons og jeg tror ikke det skulle ha noe å si, men er det nok for å registreres med det blotte øye?
    Øyet ser som regel ikke under 12ms. Det etterslepet man ser på tv'er med responstid under dette er pga dårlig bildebehandling. Og det er det nok av tv'er som har.

Får du vertikal stripe på andre kilder enn PS3? Via andre kabler/innganger vel og merke. Gjør du det er det mest sannsynlig tv'en. Er det kun via PS3 er det mest sannsynlig PS3'en eller kabelen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •