Pioneer slutter å lage TV'er! - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10
Viser resultater 181 til 193 av 193
    Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Noen som kan hjelpe meg litt her?

Er det slik at dagens modeller skal bli solgt til lagerene er tomme? Eller frem til 2010? Og at vi ikke kommer til å se noen ny modell fra pioneer?

Med andre ord, vil man ha den beste tv'en per. dags dato må man snart tenke på å handle?
    Trolig ja. Fabrikken i England som forsyner store deler av europa stenger snart. Mulig det finnes en del på lager andre steder, men det er det vel få som vet.

Men, utviklingen stopper ikke opp. Pioneer er vel regnet som blandt de beste nå, men led TV har allerede kommet og andre teknologier er ikke langt unna. Det Pioneer trolig har sett, er at de har presset plasmateknologien så langt at det ikke er stort igjen, og velger derfor å flagge ut nå mens de enda er på topp. Om noen år vil vi se TV'r som er vesentlig bedre uansett !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Noen som kan hjelpe meg litt her?

Er det slik at dagens modeller skal bli solgt til lagerene er tomme? Eller frem til 2010? Og at vi ikke kommer til å se noen ny modell fra pioneer?

Med andre ord, vil man ha den beste tv'en per. dags dato må man snart tenke på å handle?
    Riktig :-D

Pioneer er slutt, dessverre, vet ikke om produksjonen fremdeles går, men jeg tviler. Hvis du vil ha verdens per i dag beste plasma, så bør du slå til med en gang. 20 000 for en 50" er en meget god pris, da får du det beste.
    Den vil holde seg i mange år tror jeg.

Jeg har selv en LX5090 som jeg er mer enn kjempefornøyd med.
    Den skal jeg bruke i mange år :-D

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasWH
    Jeg hadde heller sett Sony gå til dundas. Har aldri likt dem.
    Oioi.. jeg tror vi skal være glade for at ikke en av de virkelig store lokomotivene i industrien har gått over ende..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Oioi.. jeg tror vi skal være glade for at ikke en av de virkelig store lokomotivene i industrien har gått over ende..
    Vel, nå er det ikke snakk om hele konsernet er det det? hadde plasmaavdelingen til Sony gått på trynet så er vel ikke det så mye værre enn at Pioneer kaster inn håndkledet, eller hur?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Username
    Vel, nå er det ikke snakk om hele konsernet er det det? hadde plasmaavdelingen til Sony gått på trynet så er vel ikke det så mye værre enn at Pioneer kaster inn håndkledet, eller hur?
    Du har helt rett!

Siden Sony ikke produserer eller selger plasma skjermer, så hadde det neppe betydd all verden hvis deres plasmaavdeling hadde gått på trynet

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Username
    Hehe..... den var morsom!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, en tilsvarende avdeling som lager flatskjermer da. Dere skjønte poenget

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mer trist informasjon. Det som tidligere var sagt om at Pioneer skulle fortsette med TVer til en eller annen gang i 2010 ser ut til å gjelde kun om butuikker er trege med å selge ut. Mesteparten av Pioneers modeller er nå sluttsolgt. Det kommer nye partier til Norge i mars, og et lite i april. Etter dette ser det ut til å bli heller lav tiljengelighet.

De som tenker på å handle bør altså være raske.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chrlod
    Litt mer trist informasjon. Det som tidligere var sagt om at Pioneer skulle fortsette med TVer til en eller annen gang i 2010 ser ut til å gjelde kun om butuikker er trege med å selge ut. Mesteparten av Pioneers modeller er nå sluttsolgt. Det kommer nye partier til Norge i mars, og et lite i april. Etter dette ser det ut til å bli heller lav tiljengelighet.

De som tenker på å handle bør altså være raske.
    Er du sikker på at dette er det siste partiet som kommer til Norge? Jeg hadde tenkt å vente til sommern med å kjøpe en krp500a, men isåfall må jeg handle en god del tidligere, for jeg SKAL ha den tvn!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge Pioneer så skulle de ha KRP 500/600 ut mot høsten regnet de med når jeg snakket med de. Så håper at det er sant å venter med TV innkjøp til skatte penger og ferie penger kommer. Det er så også si tomt for 5090(H) og 6090(H). De får siste partiet i mars.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selgeren der jeg bestilte en 600A sa (dvs han leste direkte fra en mail fra sin kontaktperson hos Pioneer) at 5090(H) og 6090(H) var sluttsolgt fra Pioneer og at det ikke ville produseres fler av disse modellene. KRP-modellene skulle fremdeles produseres og neste levering av disse var visst i mars.
    Hjemmekino: Samsung 75" KS8005 - Samsung UBD-K8500 - Apple TV - Chromecast - Sonos all around
    Stue:
    Samsung 65" JU7005 - Apple TV - Chromecast - Sonos playbar

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tragisk, rett og slett

Verdens beste plasma skjerm er over and out

Jeg har heldigvis sikra meg en LX5090, den skal jeg kose meg med i mange år :-D

Når finanskrisen forhåpentligvis er over om ca: 3 år og min 5090 begynner og dra på årene, så håper jeg på at jeg kan bytte den ut med noe som er litt bedre, det er alt jeg forlanger, bare litt bedre, for per i dag så kan jeg vanskelig se at det kan bli særlig bedre enn det jeg ser på nå :lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Tragisk, rett og slett

Verdens beste plasma skjerm er over and out

Jeg har heldigvis sikra meg en LX5090, den skal jeg kose meg med i mange år :-D

Når finanskrisen forhåpentligvis er over om ca: 3 år og min 5090 begynner og dra på årene, så håper jeg på at jeg kan bytte den ut med noe som er litt bedre, det er alt jeg forlanger, bare litt bedre, for per i dag så kan jeg vanskelig se at det kan bli særlig bedre enn det jeg ser på nå :lol:
    Når det gjelder bildekvalitet er det veldig bra, men når det gjelder menyer og brukervennlighet er der MYE å hente!

Side 10 av 10 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •