Koble DB 800 til to tver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Koble DB 800 til to tver

Jeg har en Dreambox 800 og sliter med å koble denne opp til tvene. Problemet er at denne har bare scart og dvi utgang. Hoved tven min er en Panasonic PX50 uten HDMI så her bruker jeg scart. Nå skal jeg koble opp en ekstra tv på kjøkkenet som har scart og HDMI. Avstand mellom tuner og ekstra tv er ca 15 meter. Det er ikke vanlig tv utgang på db 800 boxen, så jeg kan ikke bruke vanlig antenne kabel som en kunne "før i tiden". Hvordan tror dere den beste måten blir å koble dette sammen?? Håper jeg forklarer det slik det kan skjønnes hvordan det er.. Det er bare en scart utgang også på dreamboxen. Tips mottas med takk...

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iceman73
    Jeg har en Dreambox 800 og sliter med å koble denne opp til tvene. Problemet er at denne har bare scart og dvi utgang. Hoved tven min er en Panasonic PX50 uten HDMI så her bruker jeg scart. Nå skal jeg koble opp en ekstra tv på kjøkkenet som har scart og HDMI. Avstand mellom tuner og ekstra tv er ca 15 meter. Det er ikke vanlig tv utgang på db 800 boxen, så jeg kan ikke bruke vanlig antenne kabel som en kunne "før i tiden". Hvordan tror dere den beste måten blir å koble dette sammen?? Håper jeg forklarer det slik det kan skjønnes hvordan det er.. Det er bare en scart utgang også på dreamboxen. Tips mottas med takk...
    Det fulgte vel med en DVI->HDMI overgang med DB 800?
    Bruk denne og en HDMI kabel av god kvalitet siden avstanden er såpass stor.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVI -> HDMI kabelen som er med i esken er ca 2m, så du må vel kjøpe en som er lenger da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •