Beste 42" Plasma til tv titting

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste 42" Plasma til tv titting

Fikk ny projektor forrige uke Nå er dama helt hekta og vil ha plasma til ordinær tv titting. Hvilke plasma skjermer er å anbefale? Har sett på Pioneer. De gir jo kjempe bra bilde, men de er for dyre i tillegg liker ikke dama rammen rund. Har også vært på klubben å sett på Fujitsu. De likte hun, men de koster for mye. Får man bra plasma for ca. 30.000?
    Ser at f.eks LG har 42" skjermer til rundt 22.000,- Hvordan er disse "billig" skjermene til tv titting?
    Kim

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt forslag er Philips 42PF9945.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter mitt syn er 42PF9946 fra philips en diger klump som rett og slett er stygg. Samsung har kommet med en ny 42" (husker ikke navnet på den), uansett så ligger den på under 30000 og er en knallbra plasma.

Newcomer mephisto sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Hyundai 42" som jeg bruker til PC-skjerm, tv og DVD. Pris rundt 30.000, kanskje mindre pr. i dag. (Pioneer har opplagt bedre bilde, men koster det dobbelte, og bildet er ikke dobbelt så bra...)
    Funker helt fint til tv-titting, men kvaliteten på tv-signalet er viktig: Med et bra signal er det utmerket, med et dårlig signal er det ubehagelig - kanskje fire ganger så synlig som med en standard tv.
    Mitt svar vil være at billige plasmaer funker helt fint til tv-titting dersom du har et bra tv-signal.

Medmindre dama er ekstrem AV-entusiast fra før, tror jeg jeg kan garantere at hun vil merke forskjellen på overgangen fra 28-32" til 42" mye bedre enn forskjellene mellom en 'OK' plasma og en 'svært bra' en.
    Men det kommer an på signalet: Har du et dårlig analogt signal, blir det nærmest ubehagelig å se det i 42". Prøv på prosjektoren eller lån hjem på prøve dersom du er usikker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •