Kvaliteten på de dyrene tv'er ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kvaliteten på de dyrene tv'er ?

Som mange andre er jeg på leting etter ny tv; plasma eller lcd er helt uvisst...
    Det som stusser meg, siden jeg er ny på dette, er hvorfor f.eks. Samsung sin LE40A796 er dyrere enn 8-serien 866, med opptil flere tusen kroner....?

Er 796 en bedre tv enn 866, eller hva er greia? Trodde 8-serie automatisk slo 7-serien

Utenom disse har jeg sett mye på Panasonic PZ85 og Sony W4500.
    (Disse er jo hakket billigere enn de over, men er de dårligere?)

Håper de som vet litt mer enn meg kan gi meg alternativer til samsung's dyre, som jeg nevnte over. Jeg går helt i surr når det kommer til modeller som alle produsenter har og tilby.

Takker for svar....

edit.

Hvordan er Panasonic 42" Plasma TV TH-42PZ800 sammenlignet med 8-serien i samsung ?

For de som lurer, jeg kjøper en tv som skal passe til film, tv, xbox og pc til skjerm(mest for å se film).
    Ingen vinduer vil reflektere lys på skjermen, virker som det er nøye for noen =)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei
    kan ikke si noe annet enn plasma til din bruk.
    jeg så på panasonic pz serien selv, men gikk over på pioneer.
    leste endel opp på dem, og det skal være meget bra skjermer.
    de bli ofte sett på som nummer 2 etter pioneer når det gjelder bildekvalitet.
    de nyeste led-lcd skjermene er blitt bedre, men jeg foretrekker helt klart plasma.
    har hatt plasma i 5 år, og bestilt en ny nå, og kommer ikke til å gå over på¨lcd før de er blitt klart bedre på endel ting, som f.eks: sortnivå (med gode detaljer), bevegelser i bildet, innsynsvinkel, mer naturlige farger, og bildebehandling som ikke legger til kunstige artefakter i bildet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •