Vente 1 mnd til på LX5090H, eller LX5090 til samme pris i dag

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vente 1 mnd til på LX5090H, eller LX5090 til samme pris i dag

Jeg tror jeg må ha vært en av de første i landet som bestilte den 2. januar (først i køen på min lokale Elkjøp). Selvfølgelig spurte jeg om den var på lager eller om jeg måtte vente, fikk da til svar at den skulle være i butikken i løpet av en uke. Leveringstiden har, som kjent, hele tiden blitt flyttet, og for litt over en uke siden ble jeg lovet at den skulle komme torsdag 29/1. Frustrasjonen var derfor stor da jeg møtte opp med varebilen i dag, og fikk beskjed om at bekreftet leveringsdato er 2. mars! Som alle andre er jeg møkk lei av å vente, hva skal jeg gjøre nå? Kan jeg stole på mars, eller blir det fort mai?

Det er mange her på forumet som nevner gode priser på KRP-modellene, som (i utgangspunktet) er eneste alternativ. Selv kan jeg ikke finne lavere pris enn kr. 24.995,- på KRP-500M (jeg har SAT, så jeg trenger ikke tuneren). Ettersom 500M har samme veiledende pris som 5090H, føles det litt bittert å legge 5 laken til i TV (dybden har ingenting å si, og jeg har allerede kjøpt veggstativ til LX'en).

I dag kom jeg over en lokal butikk med 5090 (ikke H) på lager som selger for 19.999,-. Spørsmålet er om det er en "like god" TV, eller om jeg vil angre i ettertid. RiksTV blir aldri aktuelt for meg, men det er vel et par andre forskjeller?

Ellers er jeg veldig interessert dersom noen har en billig KRP-500M...

hilsen
    "en som fikk ut storskjerm-fingern på nyåret, etter å ha somlet i et års tid, og som derfor synes det er vanvittig å måtte vente!"

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du burde ihvertfall uten problem kunne prute ned KRP-500M på din lokale Elkjøp til 23.000,- Det er det minste de kan gjøre for deg etter det lureriet de driver med når det gjelder "tilbud".

Newcomer bender sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder bildekvalitet, så er skal de tvene være like. Men hvis du går for KRP-500 så er det en liten bildekvalitets økning på den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •