Erfaringer med NAD 40B3 & NAD 46B4?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med NAD 40B3 & NAD 46B4?

HiFi-klubben selger disse modellene og ved første øyekast ser dette ut som en en tv som passer mine behov.

Har Googlet litt og søkt på Avforum men finner ingen tester eller brukererfaringer på disse to tv'en.

Er der noen som har litt "kjøtt på beinet" rundt disse tv'ene?

Kommer til å benytte tv'en til film, internett, parabol og spill.

Holder på å bygge hus og skal lage til en liten hjemmkino/mediakrok.

Tenker å bruke tuner og HD i Nad'en til tv-titting og opptak/timeshift og så setter eg opp en htpc ved siden av slik at eg har mulighet til å bruke tv som fremviser for bilder og nedlastet film samt internett og spill.

Høres dette fornuftig ut?

Litt på siden: Har tenkt å bygge alt inn i en vegg som måler 2500x1200x600. Har også sett på disse høytalerene: B&W CWM LCR 7. Ser det er få som bygger inn høytalerene. Er dette ikke å anbefale?

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tvene er gode, synes jeg selv. De inneholder en technisat tuner som tilsvarer canal digitals men denne er "2.0".

Bra hdtuner, jeg har sammenliknet kvinnetennis i hd (av åpenbare årsaker) med Samsung 786, og B3-en er bedre. Skarpere konturer, og klarere bilde.

Panelet i B-serien er Samsung A10 high-end, fra den beste panelfabrikken.

Det finnes en tysk test, der B3 får knallscore, men jeg finner den ikke her og nå. Forsterkeren som er innebygd er også veldig bra.

Når det gjelder in-wall, er dette en elegant løsning, om ikke like kraftig som gode gulvstående. Det sier seg selv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •