Noen som har lik samsung TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har lik samsung TV?

Hei

Jeg har et par spørsmål:

jeg er en eier av en Samsung Model nummer (finnes i midten bak skjermen) PS50A568S1W Er det noen der ute som har en lik TV? med samme model nummer, det er en Samsung 50" Plasma Full HD.

Så spørsmål nummer 2. Hvordan skal jeg stille den inn, kjører bare fabrikk instillinger, men har hørt at og stille inn En full HD Skjerm til fabrikk instillinger er som og kjøpe en varmepumpe og heller bruke den gode gamle varmeovnen.

Så siste spørsmål, Jeg har en Samsung Blue Ray ps2500 spiller koblet op ptil tven med en monster HDMI kabel, men kan ikke fatte og begripe hvordan man får vekk den sorte stripen i bånn og topp. Trodde det kom fordi man måtte ha en widescreen tv for og få fullskjerm igjen. Men etter jeg flyttet fra min gamle mor for meg sjøl, og kjøpte meg ny tv, truru søren ikke den er der fortsatt.

Setter pris på all hjelp. ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den stripen er og blir der, om du ikke strekker bildet, men da enten mister du noe på sidene, eller ting blir feilproposjonert. det er fordi filmene ikke spilles inn i 16:9, de spilles inn i 21:9 ca.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe som vil forandre seg i nærmeste framtid? eller liker filmselskapene og kutte halve skjermen? (kanskje så ikke man tydlig skal se alle feiltrinn i en film) :s haha

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •