Pioneer KRL-32 - 37V

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer KRL-32 - 37V

Jeg har ikke klart å finne så mye om disse tv-ene på nett, men prisen på dem har dalt ganske mye den siste tiden.

Nå er de ikke overpriset i samme grad som før og jeg lurer på om noen kan fortelle hvordan de er?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen her inne som har skaffet seg en av disse?

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte nylig 37" LCD KURO fra Pioneer, da jeg rett og slett ville ha denne størrelsen i stua.

Kan ikke si annet enn at den gjør jobben virkelig bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har PDP 428 XD i kjelleren, men vurderer en 32 i stuen der jeg har min snart 20 år gamle B&O 3500 21 tommer (som jo er like fin, men 16:9-bilder blir jo svært små da). Kunne egentlig tenkt meg en B&O 32, men den er svært kostbar. Jeg så at elnor hadde 32 tommern til Pioneer nedsatt til 9995 og det begynner jo å bli interessant.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skallagrim
    Jeg har PDP 428 XD i kjelleren, men vurderer en 32 i stuen der jeg har min snart 20 år gamle B&O 3500 21 tommer (som jo er like fin, men 16:9-bilder blir jo svært små da). Kunne egentlig tenkt meg en B&O 32, men den er svært kostbar. Jeg så at elnor hadde 32 tommern til Pioneer nedsatt til 9995 og det begynner jo å bli interessant.
    Soundgarden har den også til 9995. Den har falt ganske jevnt og trutt siden den kom på markedet.
    Selv har jeg bare sett den i butikk og der ser den absolutt ut som den leverer bedre enn de fleste.

100hz er ikke så prangende og bildet er litt softere enn mange andre lcd tv-er. Det jeg lurer litt på er selvsagt hvordan den er på vanlig tv via dekoder.

Nå har jeg en PX80 og den er god på dette. Dessverre sliter den med retention og mitt spillbehov har hoppet i taket det siste året så plasma blir litt kål.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min 37" LCD KURO har gitt meg skikkelig positive resultater. Min bedre halvdel kommenterte senest i dag at denne TV'en gir bedre bilde enn alt hva hun har sett tidligere. Og vi har en plasma 43,5" fra Pioneer fra før (43.000,- den gang).

Men cluet i vårt tilfelle er at stuen hvor denne LCD TV'en befinner seg til tider har en del lys inn fra vinduer. Uansett leverer den et bilde jeg ikke kunne drømme om å føle et behov for å overgå. I vårt tilfelle har vi også sammeligningsgrunnlag som nevnt, samt i kinoen en JVC-HD100 projektor.

Jeg vet neimen ikke hva jeg skal utsette på bildet fra denne TV'en. Lyden kunne vært LANGT bedre, men det er jo rett fra TV'en da...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Min 37" LCD KURO har gitt meg skikkelig positive resultater. Min bedre halvdel kommenterte senest i dag at denne TV'en gir bedre bilde enn alt hva hun har sett tidligere. Og vi har en plasma 43,5" fra Pioneer fra før (43.000,- den gang).

Men cluet i vårt tilfelle er at stuen hvor denne LCD TV'en befinner seg til tider har en del lys inn fra vinduer. Uansett leverer den et bilde jeg ikke kunne drømme om å føle et behov for å overgå. I vårt tilfelle har vi også sammeligningsgrunnlag som nevnt, samt i kinoen en JVC-HD100 projektor.

Jeg vet neimen ikke hva jeg skal utsette på bildet fra denne TV'en. Lyden kunne vært LANGT bedre, men det er jo rett fra TV'en da...
    Hvordan er den til fotball og action? Et klisjespørsmål, men relevant er det jo.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Hvordan er den til fotball og action? Et klisjespørsmål, men relevant er det jo.
    Interessant spørsmål. Har ikke hatt den så lenge, og har ikke sett særlig mye filmer på den heller, da jeg har kino til det formålet. Har gått mest i filmer for barna (som fortsatt er for små til å se action og fotball).

Skal gjøre opp en mening om nettopp dette når jeg får sjansen til å teste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •