Veggfeste med arm, en stender og gipsvegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Veggfeste med arm, en stender og gipsvegg

Hei,

Har sett på og tenkt å brukeVogel VFW 465

Problemet er at tven skal kunne forskyves sidelengs og foran et vindu for så å skyves tilbake igjen når den ikke er i bruk. Dette for å sentrere skjermen på sofagruppen. Grunnen er rett og slett dårlige tv-vegger i leiligheten. se figur.

Skjermen er en Pioneer 42" som veier omtrent 30 kg.

Ser at veggfeste er diskutert mye tidligere, men har ikke funnet mitt tilfelle ennå. Dvs arm, en stender og gips. For meg ser det ut som om veggfeste fra Vogel er beregnet å feste i kun en stender og da skulle det jo ikke være noe problem, eller?

Alternativet slik jeg ser det må være en finerplate mellom feste og veggen og på den måten kanskje klare å utnytte to stendere. men er ikke sikker på om det er mulig ettersom veggen er kort og det sannsynligvis bare er en stender mellom hjørnet og vinduskarmen.

Alternative løsninger tas i mot med stor takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvordan gikk det?

Hei. Ble det bra? Er i samme situasjon her :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Ja, jeg ble brukbart fornøyd. Skulle gjerne hatt et fastmontert, men når veggene ikke gir den løsningen så syns jeg at jeg har fått et best mulig alternativ.

Veggfeste nevnt ovenfor monteres til en stender med tre solide treskruer og er veldig solid. Var en del skeptisk i starten og hver lyd som ble laget fra stuen gjorde at jeg kastet et blikk mot tven, men nå har det hengt der i over 1 å .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •