Hjelp: Hvilken tv bør jeg velge? 37 - 42" Pris: 6-10K

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp: Hvilken tv bør jeg velge? 37 - 42" Pris: 6-10K

Hei!

Jeg er på utkikk etter ny tv og lurer veldig på hva slags .

Info

Pris: Opp til 10.000,- (Helst 6-7000)

-Avstand til tv blir ca 2-5 meter, det er vinduer på begge sider av tven(bak), men ingen vinduer som vil få lyset til å skinne direkte på tv'en.

-Vil brukes til: Vanlig tv-titting, filmer, pc-filmer(ikke surfing) og Xbox (guitar hero)

Type tv: Hvis jeg skal ha en "stor" tv som skal være "sentral" i stuen trenger jeg en som er litt fin å se på. Jeg har alltid likt plasmaens varme farger, men stiller meg åpen til det meste.
    Jeg kan til tide være kresen på at den ikke skal: hakke, flimre, tydelige tegn på uklarhet og andre tilsvarende problemer. God dybde er tingen !

Jeg har Get sin HD-boks, hva nå enn den heter.. Kan se HD-Kanaler og vil nok ønske med tiden å få fullt utbytte av dette. Det vil si at jeg ønsker helst en tv med Full-HD ...

Håper på enkle og gode svar !

takk!

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Haugnæss
    Hei!

Jeg er på utkikk etter ny tv og lurer veldig på hva slags .

Info

Pris: Opp til 10.000,- (Helst 6-7000)

-Avstand til tv blir ca 2-5 meter, det er vinduer på begge sider av tven(bak), men ingen vinduer som vil få lyset til å skinne direkte på tv'en.

-Vil brukes til: Vanlig tv-titting, filmer, pc-filmer(ikke surfing) og Xbox (guitar hero)

Type tv: Hvis jeg skal ha en "stor" tv som skal være "sentral" i stuen trenger jeg en som er litt fin å se på. Jeg har alltid likt plasmaens varme farger, men stiller meg åpen til det meste.
    Jeg kan til tide være kresen på at den ikke skal: hakke, flimre, tydelige tegn på uklarhet og andre tilsvarende problemer. God dybde er tingen !

Jeg har Get sin HD-boks, hva nå enn den heter.. Kan se HD-Kanaler og vil nok ønske med tiden å få fullt utbytte av dette. Det vil si at jeg ønsker helst en tv med Full-HD ...

Håper på enkle og gode svar !

takk!
    Hei. Ville startet med å ta en titt på to av plasmaene det er skrevet linje opp og ned om her inne på forumet - og som også Aftenposten har testet opp mot hverandre:
    Panasonic PX80 - Best bilde
    LG PG6000 - Best design og flest innstillingsmuligheter

Tør påstå at begge to er modeller av typen "mest for pengene"
    Mener det holder med HD-Ready siden ingen av leverandørene så vidt jeg vet tilbyr noe mer enn 720p/1080i...

Good Løkk!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •