Er virkelig LCD så dårlig til TV-titting? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 84 av 84
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    ....og ellers, så er det slik at trådstarter faktisk har funnet seg ny TV :roll:

Å hijacke en tråd for å diskutere noe som er uvesentlig for tråden/trådstarter er direkte tullete. Det finnes utallige tråder om dette emnet allerede, bruk søk funskjonen!
    Hvis ikke det er nok, lag gjerne en EGEN tråd om dette emnet...
    Du kan vel ha et poeng. Lett å la seg rive med... ops:

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    raymagnu

Jeg hadde en onkel som var så trassig at han til slutt døde av det. Ikke noe særlig bra forbilde, akkurat.
    "jpterj"forklarer godt og siterer troverdige kilder, i motsetning til noen som for det meste forholder seg til troen og mangelfulle artikler. Kanskje er det en idé å lese svarene en gang til, og revurdere egne overbevisninger?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spareblære
    raymagnu

Jeg hadde en onkel som var så trassig at han til slutt døde av det. Ikke noe særlig bra forbilde, akkurat.
    "jpterj"forklarer godt og siterer troverdige kilder, i motsetning til noen som for det meste forholder seg til troen og mangelfulle artikler. Kanskje er det en idé å lese svarene en gang til, og revurdere egne overbevisninger?
    Har vel ikke akkurat satt meg ut som mål å være et forbilde akkurat, men...
    Jeg kommer ikke til å forandre mening eller uttalelse når den mest troverdige kilden som ble presentert ikke er i konflikt med essensen i min forståelse, jeg kunne like godt ha presentert denne som dokumentasjon for mitt poeng. Jeg ville ikke gjort det da den er for gammel til å forklare hele bilde vi står overfor i dag, da full-HD ikke eksisterte kommersielt i 2005. Jeg lærte allikavel et par nyttige ting av dem, som endret min forståelse på et dypere plan, noe jeg har innrømt og prøvd å rette i forhold til det jeg sa tidligere. Hadde jeg fra den siste kilden kunne konkludert med at jeg var på jordet ville jeg godtatt det, noe jeg ga et hint til at jeg ville lenger tilbake i debaten. Det er ikke bestandig den som har den beste, enkleste og mest aksepterte forklaringen som alltid har rett.

Men folk må få tro hva de vil. Og hvis noen har noe håndfast som motbeviser min forståelse fult ut så setter jeg pris på en personlig melding, hvorpå en offentlig beklagelse vil påfølge.

Huff, disse blir alltid så mye lenger enn planlagt. Beklager dette. :roll:

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0