Siste Nytt rundt laser-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Siste Nytt rundt laser-TV

om Laser Tv. Finner at Mitsubishi , har en 62 " klar for salg.(6990 us dollar) Så når kommer de for salg i Norske butikker og i flere formater?
    Dyrt nå som alt annet nytt, men når pris raset på LCD og Plasma som har vært siste året slår inn for laser tv så vil vi vel ha en 50" til i overkant av 20000 neste år?
    Og etter dette enda billigere da produksjonen av disse er billigere enn plasma når masse prod settes inn. Pluss mere miljøvenlig en plasma og LCD for de som bryr seg om dette også.

Kanskje tippe plasma og LCD er skjøvet ut av markedet før 2011?

Ps har selv kjøpt en Plasma fra panasonic mens jeg venter.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt en spennende teknologi, sammen med OLED.

Men vil den globale finanskrisen medføre tunge invisteringer i ny teknologi?
    All erfaringer er jo at når en krise kommer, spares det inn på nye investeringer og satsninger på ny teknologi?

Uansett er jeg alltid positiv til det som er nytt, så lenge det medfører bedre, billigere og mer miljøvennlige løsninger enn det vi har i dag. Dog liker jeg ikke å være først ute, men tilhører gruppen som kommer rett etter inovatørene

Jeg tror nok ikke LCD blir konkurrert ut med det første, da det er foretatt litt for tunge investeringer på området. Vet ikke hvor lett det er å legge om de store fabrikkene til nye løsninger, men vil tro det ikke er gjort over natten. Dessuten må de ha Return of Investments på de løsninger som det allerede er investert i.

Men dette kan noen andre langt bedre enn meg.

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon har nå lagt inn en 75" laser-TV fra Mitsubishi på sine nettsider, men det er bare forhåndsbestilling enda:

Mitsubishi L75-A91

Er det noen som vet hvordan denne måler seg opp mot f.eks. Panasonic VT25?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •