Røde vertikale linjer på splitter ny PX80

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Røde vertikale linjer på splitter ny PX80

Hei! Fikk min nye Panasonic PX80 i posten i dag.
    Satt den opp og allerede på setupen skjønte jeg at noe var galt. Det var vertikale grønne linjer nedover skjermen. Når jeg søkte inn NRK fikk jeg tilsvarende røde linjer. De forsvant etter en stund og kom plutselig tilbake. Etter TVen hadde stått på i 5 minutter forsvant stripene helt. Kanskje det har en sammenheng med at TVen varmes opp?

Er det noe permanent feil med TVen min? Bør jeg sende den tilbake med en gang? Har 14 dagers angrefrist når jeg handler over nettet.

Rakk ikke å ta bilder av TVen min, men fant bilder av akkurat samme feil på Google.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skadet eller feilprodusert panel, du må nok desverre sende den på reprasjon

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Æsj, kjipt. De har ikke TVen på lager heller nå. Har sett på TV i noen timer nå da, og har ikke sett snurten av feilen etter den forsvant etter de første fem minuttene. Kanskje den kommer igjen i morgen tidlig når TVen har fått kjølt seg ned igjen. Hvis jeg ikke ser mer til den, kan det bare ha gått over da, eller bør jeg sende den inn uansett?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte å kjøpe denne tv'n. Hvor kjøpte du den? Hvor mye betalte du? Og hvor mye betalte du i frakt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte den fra Datakjeden. 6750 kr kostet den for tre dager siden, men ser ut til at prisen har gått opp til 6800 nå. Betalte omtrent 550 kr i frakt og fikk den to dager etter jeg bestilte. De er utsolgt for øyeblikket da. Gikk vel ut nesten 100 PX80 på 4-5 dager fra Datakjeden! Utrolig flott TV, kjempefornøyd.
    Litt kjedelig med de stripene da, håper de har forsvunnet for godt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke tv'n din den samme som denne:
    Panasonic TH-50PX8 50" Plasma TV?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, PX8 er en eldre modell så vidt jeg har fortstått. Tror PX80 fins kun i 37" og 42".

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brNOR
    Æsj, kjipt. De har ikke TVen på lager heller nå. Har sett på TV i noen timer nå da, og har ikke sett snurten av feilen etter den forsvant etter de første fem minuttene. Kanskje den kommer igjen i morgen tidlig når TVen har fått kjølt seg ned igjen. Hvis jeg ikke ser mer til den, kan det bare ha gått over da, eller bør jeg sende den inn uansett?
    Håper det ordner seg. Håper for din del at feilen ikke kommer tilbake, men kontakt alikevel datakjeden og få loggført tilfellet. Skulle feilen oppstå senere i løpet av 5 år så har du bevis for at den var der når du fikk TV - alså fabrikasjonsfeil.

Kommer feilen igjen har du rett på ny når den er så ny.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YouTube - How to fix a broken plasma screen. du kan evnt prøve og reparere den selv? Men det anbefales ikke!

Jeg hadde fått den byttet uansett om stripene forsvinner eller ei! Det er utrolig kjedelig og få varer som er feilprodusert/skadet når du kjøper noe nytt. Vertfall for min del, så liker jeg at alt er i topp stand når jeg får/bruker noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringer Datakjeden på mandag og sier ifra. Vil helst ikke gi fra meg TVen før de har skaffet en ny da...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •