Trenger tips og erfaringer ved kjøp av TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips og erfaringer ved kjøp av TV

Heisann.

Nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe meg en TV. Men før jeg skal bestille en, så hadde det vært fint om noen kunne kom med tips eller erfaring ang. de skjermene jeg har i sikte.

TV'en skal kun brukes til PC og BlueRay spiller, så den bør ha minimum 2 HDMI og den skal være Full-HD.
    Størrelsen skal ikke være mindre enn 32, men vil helst ha større, for bedre film opplevelse
    Jeg kan vell skrive ned de enkelte jeg har funnet

Den aller første jeg var "sikker" på å kjøpe meg var Samsung LE32A656. Mest på grunn av utseende. Men så kom jeg over mange 40-42" til samme prisklasse, som har både vunnet i tester og diverse.
    Blant annet denne, Sony Bravia KDL-40V4000. (denne vant i TV2 hjelper deg test, og en test på internett: Test av Sony Bravia KDL-40V4000 - teknofil.no
    Det er denne jeg kommer til å bestille nå vist ingen kommer med noe negativt med den, så vist noen har erfaring med denne, så hadde det vært kjempefint

Og en annen skjerm jeg har lyst å vite mere om er, Samsung LE40A616, denne har dog 100Hz, noe jeg ikke synest virket så bra. Alt gikk så "fort" .

Men kan gjærne komme med flere tips til TV'er. Prisklassen er 8000kr, kan strekke meg til ~8500kr.

Takker så meget for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei fuck it, jeg går for LE32A656 xD. Tipper det er den som kommer til å bli best for mitt bruk.
    Kommer jeg til å angre?

Newcomer kellmanx sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Todeswalzer
    Nei fuck it, jeg går for LE32A656 xD. Tipper det er den som kommer til å bli best for mitt bruk.
    Kommer jeg til å angre?
    Tviler på det du. En kolega av meg har denne og er imponert over det jeg har sett. Trengs å stilles litt på først da vel og merke(som flat tv`er flest) Lykke til og håper den lever opp til forventningene

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg bestille meg TV'en LE32A656 fra Komplett. MEN hvilken HDMI > DVI kabel bør jeg velge? 19-pin, 24-pin? På DVI siden altså. Ser det er noen forskjellige kabler.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •