Er dette en ok tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Er dette en ok tv?

Hei!
    Kjenner en som skal kjøpe en ny TV, han vurderer denne:
    LG 52LG5010 52" LCD-TV Full HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Selv syns jeg den ser grei ut, men er den ikke litt billig i forhold til spesifikasjoner? full HD 52" får den prisen syns jeg høres veldig billig ut.

Noen erfaringer eller kommentarer?

Newcomer SpRinTman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kikket også på denna tven. Hadde vært moro å hørt om noen hadde noen erfaringer med det.. 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en LG tv med samme specs, men 42 tommer, 42LG5010 som den heter. Denne tven "durer" når den blir mørk, noe som er en feil som går igjen på LG sine tver med denne specen. Det er såklart en garanti sak og du får det reparert uten kostnader, men når du kjøper over nett medfører det jo en del jobb å sende avgårde tven osv hvis tven skulle ha behov for service. Nå må jeg presisere at ikke alle tvene i denne serien "durer", men har lest om en god del andre som har hatt samme problem som meg.
    Bildet er veldig godt, men det er viktig å presisere at det ikke er en 100Hz skjerm. Bildet har derfor en tendens til å hakke ved raske sideforskyninger o.l.
    Spiller du ikke PS3 eller er veldig kresen på hakking ved sideforskyning kan jeg anbefale denne tven pga kombinasjonen av pris og kvalitet på bilde, har veldig rent og klart bilde med gode kontraster.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har selv denne tven :P! Litt nysgjerrig når du sier at den "durer" kunne du utdypt dette litt er du grei =)?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde den bare i litt over en uke før jeg tok den med til butikken. Fikk en ny tv med en gang pga duringen. De hadde visst ikke hørt slik during noen gang i noen tv uansett merke så dette var nok ett enkelt tilfelle. Det var en høy during ved mørke scener i filmer, bytte av kanaler o.l.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •