Gulvstativ til Pioneer TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gulvstativ til Pioneer TV

Heisann driver å bearbeider mor og far til å kjøpe ny tv i stua. Har i dag en Bang & Olufsen Beovision som mor er strålende fornøyd med grunnet design. Denne er i 4:3 format og har lovelig lite aktivt bilde når mesteparten av dagens sendinger går i 16:9.

Derfor har jeg sett litt på alternative løsninger. Synes ikke B&O har noen gode kandidater da jeg ikke er noen stor tilhenger av deres siste design. Prisene gjør også dette merket ganske uaktuelt.

Har veldig sans for Pioneer sine tver og av størrelsesmessige grunner må det nok bli en KRL-32V som blir aktuell.

Mitt problem er da at jeg ikke klarer å finne noe gulvstativ til Pioneer tvene. Hverken på Pioneer sine egne sider eller på google. Ser jo at bord og veggstativene er godt represenetert. Noen som har sett eller vet om et produkt som vil gjøre jobben? Viktig at det hele ser skapelig ut da det skal stå i stuen...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV stativ

Atacama har gulv stativ for glatskjermer, sjekk
    TV Stands & AV equipment - Atacama Audio

Har selv hatt Plasma stand (ligger form salg på avtorget) og det er solide og gode produkter, om en på den litt kostbare siden.

Akustikk er importør i Norge
    Forside

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •