Plasma Led LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plasma Led LCD

I denne jungelen av flatskjermer lurer jeg på om det er noen experter her ute.
    Er på utkikk etter en 46/50" tv. (Plasma) siden det er 99% film og spill. Har tidligere vært bortskjemt med en Tw2000 og er derfor på utkikk etter skikkelig bra bilde. Rikstuner og høyttalere er uinteressant på denne tv.

Det jeg lurer på er om jeg klarer å få like bra bilde på en slik tv til rundt 15000 som jeg har på min tidligere Tw2000? I så fall hva burde jeg kjøpe?

har også sett litt på Led Lcd, selv om jeg egentlig er litt for å kjøpe plasma tv.
    Vet at Panasonic har bra plasma, men det er jo så mange forskjellige modeller.

Bilde betyr alt. Som sagt rikstuner og høyttalerne kan jeg være foruten. Er ute etter en Tv som gir nesten perfekt fargebilde. (Som Tw2000 i xv colour). Signalkilde vil være Ps3. Mest blu ray og spill.

Bildeprossessering er heller ikke så veldig aktuelt, siden både min Ps3 og Onkyo 875 prossesserer ganske bra.

Takker for alle inspill....

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ein får no Pio PDP-LX5090 til rundt 20 store for tida... ellers er vel også Pana TH-PZ800 ned litt i pris no, 19 000,- på nette ca.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •