Samsung 866 52" vs Pioneer 5090 forskjeller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer zephyr sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung 866 52" vs Pioneer 5090 forskjeller?

Eg vil med denne tråden vite kva som er faktiske forskjeller, ikkje at fleirtalet synest 5090 er best.

Ved valg av TV er bruksområder det viktigaste, dersom ein TV er god på eit område, men mindre god på eit anna, er det viktig å velge TV etter sine eigne preferanser.

Så, eg er ute etter erfaringar frå dei som har prøvd begge desse apparatene og primært kva som faktisk er forskjellen. Kva er den eine best på, kva er den andre best på.

Jo fleire scenarioer jo betre. Konsoll, DVD, Bluray, SDTV, HDTV, PC, video frå PC osv.

Eg har mest lyst på 866, men før eg gjer noko drastisk (å bruke 25 laken er drastisk :-P) vil eg finne ut mest mogeleg om forskjellane på apparatene.

Få førehand takk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt 866 når 5090H fås til 19.995,-

866 er tynnere og 2" større. Ellers så går dette mye på LCD kontra Plasma og det er vel diskutert overalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg kan ikkje svare på alt, men det eg veit er i alle fall:

Samsungen har skarpare bilete, ikkje det litt "dusare" plasmabiletet. Pioneer har ein aning betre svartnivå, ikkje all verdas betre men den store skilnaden kjem framnår biletet er i beveging, då Pioneeren viser fram detaljane i svarten betre. Samsungen er litt svak på SD signal, og vert fort kornete. Her er Pioneeren betre. På panoreringar er dei nokså likestilte.

Du kan nok i stor grad likestille desse skjermane på veldig mykje, men hovudsakeleg er Pioneer betre på SD signal og svartnivå. Men er du ute etter den slanke designen og likar at Samsungen serverar gode, skarpe LCD bilete vil nok den fort verte interessant.

Personleg prioriterar eg SD signal sidan eg for det meste brukar fjernsynet til å sjå på fjernsyn og vanleg DVD. Om ikkje dette er så viktig, og du stort sett held deg til HD signal kan du nok like fort handle den slanke og lekre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •