LCD skjerm går frem og tilbake mellom lys og mørk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer oyvindherman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD skjerm går frem og tilbake mellom lys og mørk

Hei, har kjøpt en "billigskjit"-tv til kjøkkenet. Lcd med innebygd dvd. Twin1903 eller noe slikt. Bildet er helt ok når det er lyst, men det driver og skifter. Plutselig blir skjermen så mørk at man ikke kan se skikkelig, så blir det lyst igjen. Så mørkt. Og så videre. Har noen vært borti noe slikt før?

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Takk for den gode hjelpa!!!! :-) :-)

Har prøvd de andre inngangene og der er det ingen problemer, så det er den interne dvd-spilleren som er problemet. Tenker jeg tar en tur på Elkjøp og leverer driten tilbake, kjøper en annen tv. Noe reperasjon gidder jeg ikke. Ser ikke bort fra at denne tv-en har vært levert tilbake flere ganger.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oyvindherman
    Takk for den gode hjelpa!!!! :-) :-)

Har prøvd de andre inngangene og der er det ingen problemer, så det er den interne dvd-spilleren som er problemet. Tenker jeg tar en tur på Elkjøp og leverer driten tilbake, kjøper en annen tv. Noe reperasjon gidder jeg ikke. Ser ikke bort fra at denne tv-en har vært levert tilbake flere ganger.
    Skal ikke stoppe deg i dette. Men ang. lyset, så kan det være en form for dynamisk baklyskontroll som står påslått.

Edit: Jeg må slutte å skrive innlegg så tidlig om morgenen, la selvfølgelig ikke merke til at du skrev det kun gjaldt den innebygde DVD-spilleren.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er "supertv'en" fra Twin byttet. La på 1500 og kjøpte en Phillips 19" hd-ready til kjøkkenet for 3500. Veldig bra bilde, neste like bra som stuetv'en som koster mye mye mer.

Moralen: Aldri mer skal jeg kjøpe billig drit i den tro at "det sikkert er greit nok til den og den bruken"!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •