Lg 42pg100?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Lg 42pg100?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Lg 42pg100?

Hei!
    Jeg har tenkt på å kjøpe meg flatskjerm, men har ikke så mye penger å legge i. Siden jeg overhode ikke har peiling på tver (og andre tekniske dingsebomser forøvrig) så håper jeg det er noen her som kan komme med et fornuftig råd. Tve skal bare brukes til ordinær tv-titting, kanskje en film i ny og ne. Hvordan er LG 42PG100 med tanke på dette?

Har forsøkt å søke i forumet på denne tven, men har ikke klart å finne noe særlig om den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noe formening om denne tven? Hmm.....Betyr det at jeg må ta avgjørelsen selv da? :-o

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarer meg selv igjen jeg Virker da som ingen har noen formening om denne TVen, så da regner jeg den som litt utrygg å kjøpe. Da blir det heller en Panasonic TH42PX8EA.....tror jeg:wink:

Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det den som var på tilbud hos Lefdal?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LGen var på tilbud på Elkjøp, der var ihvertfall der jeg så den. Kostet 4995

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne tv`n som 50", 50pg100, denne slet en del med midlertidig innbrenning, menyene hang igjen lenge,enda kontrasten og lysstyrken var halvert.
    Fikk heldigvis levert tilbake denne tv`n,kjøp heller 50\42pg6000 da den er mye bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pulverheksa
    Svarer meg selv igjen jeg Virker da som ingen har noen formening om denne TVen, så da regner jeg den som litt utrygg å kjøpe. Da blir det heller en Panasonic TH42PX8EA.....tror jeg:wink:
    Kjøpte denne tv`n som 50", 50pg100, denne slet en del med midlertidig innbrenning, menyene hang igjen lenge,enda kontrasten og lysstyrken var halvert.
    Fikk heldigvis levert tilbake denne tv`n,kjøp heller 50\42pg6000 da den er mye bedre.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett litt på den også, men den er litt i overkant av hva jeg har råd til å bruke:wink: Skal titte litt mer rundt å se hva jeg finner. Tusen takk for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ok, jeg gått til innkjøp av LG 50PG3000, synes den fungerer veldig bra, det sies at det er det samme panelet som 50PG6000.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter du nærme skjermen og stort sett ser tv så er det jo ingenting i veien og bruke samme mengde penger å få en glimrende 32". Alle er blitt opptatt med å kjøpe størst mulig billigst mulig. Og sitter alt for nærme skjermen. Og ender dermed opp med et elendig bilde. 8 til 9000 kroners klassen så får du en del gode 42". Rundt 5 - 6 får du de billigste.

42pg100 har forøvrig kun 1 hdmi utgang og ingen pc utgang. Men hadde nok ikke annbefalt og koble pc opp på den grunnet innbrenningsfaren

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •