Oppdatering av LE40A656(A1FXXC)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppdatering av LE40A656(A1FXXC)

Har nettopp fått denne tv-en i hus og har som sikkert alle andre "mekket" en del på innstillinger og slikt.

Modellen jeg kjøpte var LE40A656A1FXXC. Dette er nok den britiske modellen, men det har ikke noe å si da Deal fører 100% pixelgaranti på den.

Spørsmålet mitt er om det har noe å si hvilken modell man har når det er snakk om å oppdatere programvaren? Skal jeg bare bruke det jeg finne på SAMSUNG Norge

Er det noen andre med akkurat denne modellen som har gjort denne operasjonen med hell eller uhell? Takker på forhånd for alle tilbakemeldinger!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kan jeg også tenke meg et svar på. Kjøpte 46", men det spiller sikkert ingen rolle. Jeg kjøpte min fra netshop.....vet ikke hvordan pixel "garanti" de har....
    Uansett er jeg veldig fornøyd med TV´n så langt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har samme modell og jeg har prøvd å upgrade firmwaren flere ganger uten hell.
    Jeg regner med at det er den samme firmwaren uansett om du laster ned fra den norske siden eller fra noet annet lands side.
    Er ingen n00b når det gjelder hardware så tror ikke det er jeg som gjør noe feil heller.
    Har en minne pinne på 4GB som er formatert som FAT32.
    Kopiert filen som jeg lasta ned og kjørte den fra minnepennen. Den laget en katalog og så fjernet jeg exe fila.

Pluget pennen inn i tv'n og hold source knappen på tv'n inne mens jeg slå på med fjernkontrollen. Den begynner å søke etter en USB penn, men forsvinner etter to-tre sekunder og så fungerer tv'n som om jeg skulle ha slått den på på vanlig måte.

Har en bang følelse av at det er minne pennen som er for stor?
    USB kontakten i TV'n fungerer helt fint når jeg spiller mp3 o.l. fra TV'n så den er ikke defekt. (WLINK)

Noen som har opplevd det samme?
    Jeg har ingen minnepenner under 4GB så jeg får ikke testa med en annen en:-(

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket på UK sin side, der får jeg opp to valg på denne modellen,
    velg enten A656 eller A656A1C. Hvilken modell skal vi velge dersom vi har A656A1FXXU? Føler på meg at dette har litt å si.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva vil denne oppgraderingen av firmware gjøre? Har dere funnet ut det?
    Gjør den TV´n berdre på noen måte?
    Hvilke innstillinger kan en gjøre i system menyen, trenger en å gjøre noe der i det hele tatt.
    Har vi som har "engelsk" "tysk" versjon av denne modellen noen bakdeler, eller er det kun pixel garanti vi går glipp av?

Prøver gjerne en oppgradering hvis det er nødvendig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •