Panasonic 2009 modeller - Side 35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 35 av 35 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35
Viser resultater 681 til 685 av 685
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er nok et produksjonsteknisk problem. Panoreringer som går raskere enn bildebehandlingen på flatskjermene greier å holde følge med er noe drit, spesielt når sendingene er laget i 1080i. Det er en god grunn til at NRK har valgt 720p. Dette er mye mer egnet til sport og andre programmer med raske bevegelser enn 1080i.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har også sliti litt med min tv også, har fått periodiske innbrenninger der og da så forsvinner de etter noen timer. Da kan alt mulig sitte igjen som tekstfelt, tittelbilde på film og masse annet humbug. Tven min er ikke mere enn 1år gammel så jeg synes det er litt tidlig at den skal lage krøll allerede nå, dette har skjedd to ganger i løpet av et par mnd. Normalt?
    Jeg har hatt en PX80 i snart 3 år. De første 200 timene fikk den en rekke midlertidige innbrenninger. Til og med kantene på undertekster satt seg fast. Etter 200 timer ble problemet sakte borte. Hvor mange timer den har gått nå er jeg ikke sikker på, men jeg spiller flere timer i strekk uten at det blir annet enn mild retention. Det kan også nevnes at jeg liten grad har bydd meg med de forhåndsregler en del plasmaeiere tar i innkjøringsperioden…

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sovehest
    Jeg har begynt å tenke på ny TV, og Panasonic står ikke først i denne køen for å si det slik.
    Hehe. Ny TV og du får dette samme problemet. Det er sendingene som Finnerud påpeker. De burde gå over til enten 720p eller 1080p.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av sovehest
    Hadde venner over for å se United kjøre over Blackburn i går. Samtlige la merke til at fargene ble dradd utover når kamera svingte fra ene siden av banen til andre. Kjører THX-modus. Alle andre innstillinger gjorde tingene verre.

En av kameratene mine har kjøpt en G20 etter mye skryt fra meg med min V10. Han måtte sjekke om sin skjerm hadde samme tullet fra sin Altibox, og i gårkveld fikk jeg beskjed om at han hadde akkurat det samme.

Jeg har begynt å tenke på ny TV, og Panasonic står ikke først i denne køen for å si det slik.
    Vet ikke om det er Tv'en din eller Altiboxen....men på min "gamle" PX800 er det null problemer....etter det jeg har lest meg til her på nettet så kan det være forskjell på Altibox fra sted til sted? og når du ser film, skjer det samme? jeg ser fotball både på Viasat og Canal Digital....fra parabol...
    Og er litt skeptisk til Altibox og HD....:-( men overhodet ikke Panasonic.....men når jeg bytter så blir det kun til toppmodellen..(hva den måtte hete :-)..man får det man betaler for...)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på denne tråden igjen, da jeg var hos broderen i går. Han har selvsagt en Kuro, som er sort som natten. Min V10 ser grå ut. På fotballsendinger fra TV2 glir bildet som en drøm (han har CD, ikke altibox).

Når jeg endelig har fått konemor på godfot med TVen, vil jeg selv ha ny..

Har det noe å si om jeg får forsterker til å overstyre signalet til 1080p/720p? I hodet mitt skal ikke det bety noe i forhold til at kilden er den samme, men...

Side 35 av 35 FørsteFørste ... 5 15 25 31 32 33 34 35

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •