Panasonic 2009 modeller - Side 32

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 32 av 35 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 SisteSiste
Viser resultater 621 til 640 av 685
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette er mitt første innlegg på dette forumet og jeg har fulgt med dette innlegget =)

Jeg lurte på hva som er den siste versjonen til V10(E), selv har jeg 13.

Jeg er storfornøyd med min Pana og bruker den sammen med Sony 5000ES Blu-Ray-spiller og jeg har ikke noe å utsette på sortnivået. Nå skal det nevnes at jeg ikke har sett Kuro i aksjon så jeg har ikke noe av samme kaliber å sammenligne med, men øyet mitt har aldri sett et bedre bilde på et tv og jeg sitter ofte å misbruker guds navn inni meg når jeg ser film THX-modusen ruler!:P

Oppdateringen av tv'n kunne godt vært enklere. Hvorfor kan den ikke bare oppdateres via tp-kabeln som så mye annet. Når det gjelder denne prosessen og alt rundt det syns jeg Panasonic ligger skikkelig på latsiden. Er må det skje no snart!

Til slutt gjentar jeg: Hvilken versjon er den siste til V10?

Newcomer Triton sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Styram
    Dette er mitt første innlegg på dette forumet og jeg har fulgt med dette innlegget =)

Jeg lurte på hva som er den siste versjonen til V10(E), selv har jeg 13.

Jeg er storfornøyd med min Pana og bruker den sammen med Sony 5000ES Blu-Ray-spiller og jeg har ikke noe å utsette på sortnivået. Nå skal det nevnes at jeg ikke har sett Kuro i aksjon så jeg har ikke noe av samme kaliber å sammenligne med, men øyet mitt har aldri sett et bedre bilde på et tv og jeg sitter ofte å misbruker guds navn inni meg når jeg ser film THX-modusen ruler!:P

Oppdateringen av tv'n kunne godt vært enklere. Hvorfor kan den ikke bare oppdateres via tp-kabeln som så mye annet. Når det gjelder denne prosessen og alt rundt det syns jeg Panasonic ligger skikkelig på latsiden. Er må det skje no snart!

Til slutt gjentar jeg: Hvilken versjon er den siste til V10?
    13 er den siste, var i allefall det i forrige uke......

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Triton
    13 er den siste, var i allefall det i forrige uke......
    Hvordan vet du det egentlig?:P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tx-p42g10e

Hei! Er alle modellene som heter TX-P42G10E levert med NEO-PDP teknologi? Hos noen butikker oppgis dette, hos andre ikke.. Som feks Elprice.

Takk for hjelp!

-A-

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aben
    Hei! Er alle modellene som heter TX-P42G10E levert med NEO-PDP teknologi? Hos noen butikker oppgis dette, hos andre ikke.. Som feks Elprice.

Takk for hjelp!

-A-
    Alle er det ja,uansett hvor du kjøper.

Newcomer Triton sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Styram
    Hvordan vet du det egentlig?:P
    Panasonic suport....

Noen som har testet cam modul fra canal digital på v10?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsvinner 50'' av V10 fra markedet?

Ser at det er kun Expert som har igjen på lager. Fant dessuten denne linken

FlatpanelsDK - Forum for fladskærme :: Vis emne - hviken en skal jeg købe Samsung LED eller Pansonic V10

Noen andre som har lest noe om dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker denne tråden da den omhandler aktuell tv for meg.

Jeg skal kjøpe plasma-tv til mine foreldre. De vil ha en 42" skjerm, og jeg har anbefalt dem Panasonic TX-P42G10E. Prøvde å selge dem min Pioneer 507XA ..hehe men de synes den var for stor.!?

Uansett tror jeg dette er en ok skjerm, med full HD- og dermed klar for kommende HD-kanaler. Finner den også til ca 7800,- hos komplett.
    Det jeg lurer på er;

1.Har ikke sett denne skjermen live, og lurer på om den foten som er under kan fjernes, evt hvordan den ser ut opphengt på vegg eller stativ, da jeg ikke finner noen bilder av dette på nettet.

2.Finnes det cam modul fra canaldigital, riks-tv eller viasat som kan settes inn i denne tv-en slik at man slipper tuneren under tv'en?

3.De vil ha dette tv-bordet , vil dette gå bra til denne skjermen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er panasonic Px70 iforhold til den nye Panasonic X10 ?

Samme oppløsninga osv, men har panasonic blitt mer slurvete de siste åra med billig modellen ?

Skal ha meg en tv til, og har panasonic X10 i bakhode som et billig alternativ, men hvis den er dårligere til film,spill, enn den eldre modellen Px70, så gidder jeg ikke vurdere den.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er panasonic Px70 iforhold til den nye Panasonic X10 ?

Samme oppløsninga osv, men har panasonic blitt mer slurvete de siste åra med billig modellen ?

Skal ha meg en tv til, og har panasonic X10 i bakhode som et billig alternativ, men hvis den er dårligere til film,spill, enn den eldre modellen Px70, så gidder jeg ikke vurdere den.
    X10 er ikke uten videre en oppgradering i forhold til PV70. Så om kan kjøpe skjermen på Elkjøp med returrett (åpent kjøp i 30 dager), så hadde det vært det beste.

Newcomer Birger_nord sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min feil

Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Birger_nord
    Fikk i dag tilbud på 47PFL8404H i bytte mot en Sony KDL-46W5500. Har betalt 10500 for Sonyen, og får Philipsen til samme pris.

Hva ville dere valgt?
    Hei. Foreslår at du oppretter en egen tråd for det spørsmålet siden det ikke har noe med Panasonics 2009-modeller å gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant det. Får vel kjøpe den nede på Elkjøp og eventuelt benytte meg av returretten, er det beste det.

Får jeg ta en sammenligning mellom Gode gamle Px70 og nye X10.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at det er kommet firmwareoppdatering til uk-modellene. G10 firmware 1.612. Hvor kan jeg finne oppdateringer til de norske modellene. Har en 50G10E.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg mottok en panasonic 42 v10 fra elprice.no i går. Utrolig bra bilde og alt ting men det kommer en buzzelyd bak tven som øker i takt med lysetstyrken på tvsendingene. Hører den ganske svakt når jeg sitter 4 meter unna i sofaen, men det jeg lurer på er om dere andre som har samme modell opplever denne "Buzzelyden". Hvis dere har en sånn lyd så burde dere ihvertfall høre den når dere står ved siden av tven. Har jeg vært uheldig eller er denne buzzelyden vanlig på denne modellen?

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

buzzelyd

Har samme lyd som du ja. Er vel slik det er på plasma?

Litt avsporing nå men må få ut litt damp...

Det som iriterer meg er at høytaleren er ødelagt, etter at jeg så terminator salvation på BD. Høres ut som et vepsebol nå. Har ikke hatt volum over 30 så er litt rart.

Må kontakte serviceverksted selv og bruke mye tid å styr, håper jeg ikke må kjøre den jævla tv-en til verkstedet selv. Kjøpte den 6.9.09 fra datakjeden btw. Hva med garanti? Gjelder ennå?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg mottok en panasonic 42 v10 fra elprice.no i går. Utrolig bra bilde og alt ting men det kommer en buzzelyd bak tven som øker i takt med lysetstyrken på tvsendingene. Hører den ganske svakt når jeg sitter 4 meter unna i sofaen, men det jeg lurer på er om dere andre som har samme modell opplever denne "Buzzelyden". Hvis dere har en sånn lyd så burde dere ihvertfall høre den når dere står ved siden av tven. Har jeg vært uheldig eller er denne buzzelyden vanlig på denne modellen?
    Jeg har tidligere eid Panasonic TX-P50V10E og hadde nylig enda ett ex. på "besøk". Den modellen er rimelig stille, i hvert fall sammenliknet med andre 50-tommere som jeg har prøvd/eid de siste årene (Samsung 855, Pioneer G7, G8 og G9). Noe "buzz" kommer det riktignok, men kanskje andre kan svare spesifikt på om 42-modellen er anderledes?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scorcho
    Utrolig bra bilde og alt ting men det kommer en buzzelyd bak tven som øker i takt med lysetstyrken på tvsendingene. Hører den ganske svakt når jeg sitter 4 meter unna i sofaen, men det jeg lurer på er om dere andre som har samme modell opplever denne "Buzzelyden". Hvis dere har en sånn lyd så burde dere ihvertfall høre den når dere står ved siden av tven. Har jeg vært uheldig eller er denne buzzelyden vanlig på denne modellen?
    Fikk denne tven i hus like før helga, og har forsøkt å lytte etter denne lyden. Må skuffe deg og si at jeg ikke har denne buzzelyden. Har kjørt på både SD signaler, DVD og BD, og må konstatere at signalkildene støyer mer enn tven gjør, ergo ingenting.
    Kan forøvrig si meg enig i at bildet er glimrende, selv om jeg ikke har justert ett eneste parameter foreløpig.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eivinn
    Kjøpte den 6.9.09 fra datakjeden btw. Hva med garanti? Gjelder ennå?
    Ikke rart at flere milliarder går tapt i ekstra forbruk hvert år pga oss forbrukere.
    En tv har 5 års reklamsjonsrett.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det er kommet noen ny firmware til TX-P50G10E modellen siden 12.15 versjonen?

Side 32 av 35 FørsteFørste ... 2 12 22 28 29 30 31 32 33 34 35 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •