Panasonic 2009 modeller - Side 28

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 28 av 35 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... SisteSiste
Viser resultater 541 til 560 av 685
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Wolf2
    Betyr det at det følger bardisk med denne TVen?? 8)
    ja. den kan brukes som bardisk (feil rettet) he he

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe nytt rundt lanseringstidspunkt i Norge og prising av 58- og 65-tommeren i V-serien?
    Ser den største av dem er å få tak i i England for i overkant av 4100£, ca 39000NOK pr i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en TH42PV600E med en slik fot. Noen som vet om denne vil passe til TX-P42V10?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnold_layne
    Jeg har en TH42PV600E med en slik fot. Noen som vet om denne vil passe til TX-P42V10?
    Festeordningen ligner veldig på den foten som fulgte med min G10 så det er vel stor sjanse for at denne passer til V10, men følger det ikke fot med V10 da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frS63
    Festeordningen ligner veldig på den foten som fulgte med min G10 så det er vel stor sjanse for at denne passer til V10, men følger det ikke fot med V10 da?
    Joda, men den som følger med ser ikke ut til å være en "svivelfot" slik som min gamle er. Veldig praktisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle årets Panasonic-modeller fra G10 og oppover har dreibar fot, også V10.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er god. Takk for svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann, min P42G10E fant veien til nærmeste postkontor i dag, og nå har jeg hatt den i hus noen timer. Er ganske førnøyd med TV'n hittil!

Men jeg har et lite problem (eller kanskje det bare er meg som er dum), jeg finner ikke 24p noe sted. Jeg har blitt fortalt at den skal ligge under meny > bilder > avanserte instillinger, men jeg finner den ikke der, eller noen andre steder i menyene. Software versjonen min er 1213 - 10000 hvis det har noe å si. Jeg har sett at man kan sende en mail til Panasonic og be om oppgradert firmware, men filen noen linket til i denne tråden var til firmware 1213, så jeg regner med det er den jeg allerede har pga software versjonen (mulig jeg tar feil).

Lurer også på om dere anbefaler break in, type ha tv'n på i 120 timer med ett sett med bilder i forskjellige gråskalaer og farger på skjermen?
    Her er en link til det jeg snakker om:The Official Panasonic 12G Settings/Issues Thread - AVS Forumsn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OstiasMoscas
    Heisann, min P42G10E fant veien til nærmeste postkontor i dag, og nå har jeg hatt den i hus noen timer. Er ganske førnøyd med TV'n hittil!

Men jeg har et lite problem (eller kanskje det bare er meg som er dum), jeg finner ikke 24p noe sted. Jeg har blitt fortalt at den skal ligge under meny > bilder > avanserte instillinger, men jeg finner den ikke der, eller noen andre steder i menyene.
    Jeg vet ikke om du har prøvd, men TVn må ha et 24P signal inn før 24P alternativet dukker opp i menyen.("Intelligent Frame Creation" blir byttet ut med "24P Smoth Film")
    Dessuten er ingen av disse valgene tilgjengelige hvis TVn står i Spill eller THX modus.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Har et lite spørsmål angående panasonic og veggfeste. Jeg vurderer å kjøpe Panasonic 46G10E men lurer på om dette feste fungerer til den:
    IKEA | TV-løsninger | TV-møbler til flatskjerm større enn 37" | UPPLEVA ORMO | Veggfeste for flatskjerm

Jeg har brukt den tidligere til en samsung tv. (VESA 400x400)

Er takknemlig for behjelpelige svar.
    Takk

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viksfjord
    Jeg vet ikke om du har prøvd, men TVn må ha et 24P signal inn før 24P alternativet dukker opp i menyen.("Intelligent Frame Creation" blir byttet ut med "24P Smoth Film")
    Dessuten er ingen av disse valgene tilgjengelige hvis TVn står i Spill eller THX modus.
    Takk for svar!
    Jeg prøvde nettopp The Dark Knight på blu ray for å se om jeg fikk opp 24P Smooth Film, men Intelligent Frame Creation sto der fortsatt, var ikke noe 24P. Gir ikke Blu-Ray filmer TV'n 24p signal? Jeg bruker PS3 som BR spiller men det skal vel ikke ha noe å si? Jeg prøvde både i Normal og Cinema modus.

Har ikke V10 så THX mangler jeg desverre :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!
    Jeg prøvde nettopp The Dark Knight på blu ray for å se om jeg fikk opp 24P Smooth Film, men Intelligent Frame Creation sto der fortsatt, var ikke noe 24P. Gir ikke Blu-Ray filmer TV'n 24p signal? Jeg bruker PS3 som BR spiller men det skal vel ikke ha noe å si? Jeg prøvde både i Normal og Cinema modus.

Jeg har en Panasonic DMP-BD60 og Panasonic TX-P42V10E og er veldig fornøyd så langt. Det eneste jeg har å utsette på løsningen er at det tar tid å starte avspilling av plater på BD spilleren (både DVD og BD).

I BD spilleren sitt oppsett må jeg slå på 24p signal i menyen for at den skal sende dette ut mot TVn. Tror grunninnstillingen til de fleste BD spillere er 24p off pga at eldre TVer ikke støtter denne bildefrekvensen. Har ikke testet PS3 (i det hele tatt), så jeg vet ikke om det er en slik setting på den.

Jeg kan ikke se "24p Smoothing" eller "Intelligent Frame Creation" i menyen noe sted. Mener jeg så i alle fall IFC valget i menyen før oppgradering til software 2011. Prøvde å få dette opp nettopp med "X-MEN Wolverine", men fikk ikke muligheten til å velge dette i menyen.

Panasonic bug?

Intermediate Esp1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!

Jeg kjører selv 50V10 i 24p mode med PS3 som signalkilde. Funker bra det og gir en ny bildeopplevelse som man må vende seg til på en måte.

Digresjon: Ser at prisen på 50V10 har rast med tre laken siden jeg kjøpte den for 6 uker siden! Alltid morro!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt min: Panasonic TX-50V10E Håper jeg blir fornøyd, har ikke sett den "live" enda.

Sto mellom denne og Samsung sin PS 855, plasmaskjerm og Samsung sin "LED-tv" (B7070)

Men fikk en knallpris på Panasonic tven (Tror jeg?), så jeg ga 13.100,- for den.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway
    Da har jeg bestilt min: Panasonic TX-50V10E Håper jeg blir fornøyd, har ikke sett den "live" enda.

Sto mellom denne og Samsung sin PS 855, plasmaskjerm og Samsung sin "LED-tv" (B7070)

Men fikk en knallpris på Panasonic tven (Tror jeg?), så jeg ga 13.100,- for den.
    Da har du nok fått en god pris med andre ord for ut til kunde er vel mellom 18 og 20 fra butikk til butikk.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lcdnorway

Hvor i huleste fikk du en så lav pris på denne skjermen, det er jo ikke mer enn G10`n koster:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Hvor i huleste fikk du en så lav pris på denne skjermen, det er jo ikke mer enn G10`n koster:-D
    Mon tro vår venn sendte butikken "et tilbud de ikke kunne si nei til"

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror han fikk innkjøpspris på denne tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er tven på veggen, og alt er i god stand Og for et bilde da dere! THX-Bildemodusen imponerte meg faktisk.

Grunnen for at jeg fikk den så billig, var pga at det var en "Demovare". Det var en liten skramme på esken, og da var prisen nedsatt. For å si det sånn, så har ikke det noe å si for meg, så lenge jeg får fraktet den og det ikke er noe feil på tven. Så er kjempefornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er tven på veggen, og alt er i god stand Og for et bilde da dere! THX-Bildemodusen imponerte meg faktisk. Grunnen for at jeg fikk den så billig, var pga at det var en "Demovare". Det var en liten skramme på esken, og da var prisen nedsatt. For å si det sånn, så har ikke det noe å si for meg, så lenge jeg får fraktet den og det ikke er noe feil på tven. Så er kjempefornøyd.
    Gratulerer! Det var et veldig godt kjøp. Og det er fornuftig å bruke THX-modusen. I siste software-versjon er V10 meget korrekt i forhold til referanse-nivået/studio-nivå.

Side 28 av 35 FørsteFørste ... 8 18 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •