Panasonic 2009 modeller - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 35 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 685
    Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,883
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    Er et år siden en tilsvarende tråd for 08 modellene ble laget, så det er vel på tide med en ny.
    Finnes det noe info om de kommende 2009 modellene fra Panasonic, blir de lansert på CES?
    Kan jo bli svært spennende å se hva som skjer nå som de lager plasmapanel for Pioneer også, det må vel følge noen bedriftshemmeligheter med på kjøpet der?
    Sjekk nyeste nummer av den svenske HEMMABIO = NR 10 hvor både G10 og V10 testes....:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Til dere som har Panasonic TX-P50G10 eller V10.... går bildet helt ut til plastrammen, om dere skjønner hva jeg mener?

For på mange bilder så virker det som om at den har en tynn svart kant mellom selve bildet og plastrammen...kan noen være så snill å svare på dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags kilder er dette fra? Får du en svart kant hvis du skrur på overscan også? (Jeg er ikke ved tv-en nå så jeg husker ikke helt, men tror det ligger under "Andre innstillinger" eller noe sånt.)

En del tv-sendinger (iallefall en del av de jeg mottar fra RiksTV) fyller ikke bildet 100% med mindre jeg har overscan på.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mauset
    Hva slags kilder er dette fra? Får du en svart kant hvis du skrur på overscan også? (Jeg er ikke ved tv-en nå så jeg husker ikke helt, men tror det ligger under "Andre innstillinger" eller noe sånt.)

En del tv-sendinger (iallefall en del av de jeg mottar fra RiksTV) fyller ikke bildet 100% med mindre jeg har overscan på.

dette vet jeg ikke, mitt spørsmål er ut fra de bildene jeg har sett på nett, jeg har ikke denne skjermen selv men lurer på å kjøpe den og i den forbindelsen spør jeg:-D

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere enn meg som sliter litt med lipsync ifra DVDspiller til TV'en? Bruker analog stereoforsterker for lyden.. Men lyden føre bilde også på TV høyttalerene!

Er det Audiodelay funksjon på Panasonic sine Bluray spillere?!

Ellers er TV'en kjempebra syns jeg. Er kun en Panasonic 50x10, mne til TV bruk er det mer enn bra nok for min del! Testa PC'en på den, for å sjekke, skjønner at de som skal bruke det som PC skjerm vil ha høyrere oppløsning . hehe.

Men den lipsync'en irriterer meg .

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Sjekk nyeste nummer av den svenske HEMMABIO = NR 10 hvor både G10 og V10 testes....:-)
    Kan du hinte litt om resultatene av testen? Via PM i verste fall. Nærmerse Narvesen hadde ikke bladet

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    elprice.no har Panasonic TX-P50G10E til 11999.- ....tror nok jeg kommer til å gå for for den, begynner å bli lei av å lete....ender opp med Panasonic som vanlig uansett hvor mye jeg leter:-D

Men det kommer sikkert av at jeg har sansen for Panasonic`s kvalitet i forhold til pris..

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke samme panelet på Panasonic TX-P50G10 og Panasonic TX-P50V10?

Jeg var på flatpanelshd.com og så litt på disse, der virket det som at G10 serien har en svart kant mellom plasmapanelet og plastrammen men V10 serien ikke har det...stemmer dette??

Synes det er rart at Panasonic har valgt å ha en svart ramme mellom panelet og rammen...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ravi
    Takk classic46. Det er en annen løsning på G10, kortet stikkes inn horisontalt.

Jeg hadde et lyst øyeblikk her da det fungerte. Plutselig klarte den å detektere Technicrypten. Hadde først prøvd xx ganger uten hell, slo av TV'en og når jeg slo den på etter noen timer var den der.

Fikk også sett på dekoda kanaler, men etter å ha sett ei stund funka ikke dekodinga lengre. Hvis jeg da prøvde å ta ut og inn bare RiksTv kortet, kom det melding "Incorrect card".

Skal prøve å bytte CAM'en.
    Fikk ny CAM modul fra MPX i dag. Alt virker! Nå ble jeg glad :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil bare oppfordre alle V10 eiere til å innstallere den nye softwaren til skjermen, dvs. ver.2.0.11. Da blir fargene og gamma-kurven i THX-modusen enda nærmere referansenivå enn tidligere, samt at det åpner opp for flere innstillilinger i selve modusen.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg vil bare oppfordre alle V10 eiere til å innstallere den nye softwaren til skjermen, dvs. ver.2.0.11. Da blir fargene og gamma-kurven i THX-modusen enda nærmere referansenivå enn tidligere, samt at det åpner opp for flere innstillilinger i selve modusen.
    Oi. Ikke verst at de kommer med software som forbedrer bildekvaliteten.

Noe nytt om kommende full HD proff modeller Haugen?
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi. Ikke verst at de kommer med software som forbedrer bildekvaliteten. Noe nytt om kommende full HD proff modeller Haugen?
    Nåja, software-endringen kan ikke gjøre gull av gråstein, men gjør THX-modusen enda mer korrekt "out of the box" samt åpne opp for flere justeringer i denne modusen. Ihvertfall teoretisk. Ellers så drøyer generasjon 12 av FullHD proff-skjermen. Sist nå er at den KANSKJE kommer ut før jul.....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg har en tx-p50v10e og jeg lurte på om jeg kan spille av musikk fra pcen til tven over det trådløse nettet mitt.
    Jeg får vist bilder over nettet men den støtter ikke musikk filene jeg har.
    Hva kan jeg eventuelt gjøre har også media center på pcen kan jeg få det over til tven over nett?
    8-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har lest den fikk Eisa pris og det hele men Whathifi sier at Bluray ikke var så bra på denne.

Panasonic TX-P42V10 TV review - from the experts at whathifi.com

Hva skal man si til minussidene på den der?
    Fant en kommentar på AVForum.com (fra whathifi) om at grunnen til at Panasonic TX-P42V10 kom dårligere ut på blu-ray var at prisdifferansen mellom G10 og V10 tilsier større krav i testingen av V10. Derfor fikk V10 trekk i blu-ray funksjonen mens G10 fikk godkjent. (Har ikke linken da PCn har restarta siden jeg var på nett i går).

__________________________________________________ _______________
    I morra får jeg min Panasonic TX-P42V10E, og jeg gleder meg som en unge.
    Oppgradering fra en 23" LCD til 42" Plasma var på høy tid.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny software

Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Sikkert et dumt spørsmål men , hvordan "step-by-step" innstallerer man ny software ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DeVeDe
    Sikkert et dumt spørsmål men , hvordan "step-by-step" innstallerer man ny software ?
    Jeg har gjort det for min G10, antar at det er samme framgangsmåte for V10, men tror ikke du kan bruke samme software.

1. Du trenger et SD kort. Det skal være tomt, og formattert som FAT.
    2. Finn et sted på nettet der du kan laste ned den nye versjonen fra.
    Jeg lastet ned en zip-fil med navn "panasonic-g10-fw-ver-1213.zip"
    Zip-fila må "pakkes ut", det ligger en read.me.txt samt ei fil med selve
    softwaren. For G10 heter fila "sddl.sec".
    3. sddl.sec kopieres inn på SD kortet.
    4. Sett SD kortet inn i SD slotten på TV'en
    5. Følg instruksjonene som kommer på skjermen.

Dette gjøres selvfølgelig på eget ansvar. Har lest at Panasonic i noen tilfeller har sendt ut SD kort med ny software.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DeVeDe
    jeg har ikke denne selv , men du kan også oppgradre den ved og koble til nettverks kabel . gå inn i meny> velg oppsett > velg system meny >velg systemoppdatering...mer på side 46 i bruksanvisningen
    Support - Downloads - Norge

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har ikke denne selv , men du kan også oppgradre den ved og koble til nettverks kabel . gå inn i meny> velg oppsett > velg system meny >velg systemoppdatering...mer på side 46 i brusanvisningen
    Ja, det var ihvertfall det jeg gjorde.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trafik
    jeg har ikke denne selv , men du kan også oppgradre den ved og koble til nettverks kabel . gå inn i meny> velg oppsett > velg system meny >velg systemoppdatering...mer på side 46 i brusanvisningen
    Support - Downloads - Norge
    Fant bare Operating Instructions å laste ned fra linken, men det er mulig det er noe mer der...

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trafik
    ...mer på side 46 i brusanvisningen
    Betyr det at det følger bardisk med denne TVen?? 8)

Side 27 av 35 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •