Panasonic 2009 modeller - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 35 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 685
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den har innebygd cam ja, har du sjekket spec hos panasonic ang. hva den egentlig støtter? I utgangspunktet reklameres det vel mest for støtten for bakkenett...

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal ha meg tv selv og har ikke helt bestemt meg, har kikka på led til samsung osv men nå som panasonic er ute med v serien så frister disse bare mer og mer. Etter pioneer la ned tv driften så er plasma tilbake for fullt, kan bli spennende å følge med så se hva som skjer fremover. Hvis dere hadde 15k til rådighet, hva hadde valget falt på ?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg skal ha meg tv selv og har ikke helt bestemt meg, har kikka på led til samsung osv men nå som panasonic er ute med v serien så frister disse bare mer og mer. Etter pioneer la ned tv driften så er plasma tilbake for fullt, kan bli spennende å følge med så se hva som skjer fremover. Hvis dere hadde 15k til rådighet, hva hadde valget falt på ?
    Jeg er personlig ingen fan av LCD og synes heller ikke LED matcher gode plasmaer enda. De klarer ikke å levere det som er det aller viktigste: Nemlig et naturtro bilde. Jeg opplever at LCD/LED gir er noe kunstig bilde og det mangler dybdeperspektiv.

15k er desverre for lite pr. dags dato til V-serien. Jeg ville enten ha spart eller ventet til prisen faller på V-serien. Eventuelt kjøpt en av toppmodellene til LG/Samsung hvis de er under budsjettet.
    Jobber med akustikk og høyttalerutvikling

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Jeg er personlig ingen fan av LCD og synes heller ikke LED matcher gode plasmaer enda. De klarer ikke å levere det som er det aller viktigste: Nemlig et naturtro bilde. Jeg opplever at LCD/LED gir er noe kunstig bilde og det mangler dybdeperspektiv.

15k er desverre for lite pr. dags dato til V-serien. Jeg ville enten ha spart eller ventet til prisen faller på V-serien. Eventuelt kjøpt en av toppmodellene til LG/Samsung hvis de er under budsjettet.
    Kan strekke seg til 20k også selv om det er en del kroner for en tv, ser at 42" i V serien koster 15k. De skulle hatt en 46" i den serien men det kommer kanskje, men det er bare å vente å se. Det skjer en del på disse frontene om dagen, før var det bare å kjøpe en tv og alt var greit der og da men i dag er det ikke lett.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er personlig ingen fan av LCD og synes heller ikke LED matcher gode plasmaer enda. De klarer ikke å levere det som er det aller viktigste: Nemlig et naturtro bilde. Jeg opplever at LCD/LED gir er noe kunstig bilde og det mangler dybdeperspektiv

Veldig enig!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Veldig enig!
    Det er pga deg jeg har begynt å se på Plasma igjen, var ikke bedre når han på min lokale Elkjøp sa at han foretrakk plasma fremfor alt det andre på markedet. Da er det ikke annet å gjøre enn å føye seg i rekkene etter en en god plasma opplevelse.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bra! Synes min Samsung etter en god kalibreringsrunde er betydelig bedre enn 55" LED'n til Samsung f.eks

Du får jo TXP46G10 da. G10'n er jo en sinnsykt bra tv, bortsett fra et grisestygt utseende.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan strekke seg til 20k også selv om det er en del kroner for en tv, ser at 42" i V serien koster 15k. De skulle hatt en 46" i den serien men det kommer kanskje, men det er bare å vente å se. Det skjer en del på disse frontene om dagen, før var det bare å kjøpe en tv og alt var greit der og da men i dag er det ikke lett.
    Jeg var ikke klar over det fantes en 42" i V-serien. Prisene vil nok uansett fall siden skjermen knapt er kommet på markedet. Spørs om du gidder å vente og hvilke størrelse du ønsker. Enig at det burde ha vært en 46" i V-serien. Du blir nok kjempe fornøyd med en Panasonic plasma. Veldig mange LCD eiere er ikke spesielt fornøyde.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan virker G10/V10 skjermene til konsoll spilling? Blir det lett innbrenning, eller er dette problemet "fjernet"?

Er veldig i tvil rundt mitt nye innkjøp av TV. En dag er det samsung sine LED skjermer jeg ser på, en annen er det Sony, og i dag er det Panasonic. Er umulig å bestemme seg :/

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    feilpost

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var ikke klar over det fantes en 42" i V-serien. Prisene vil nok uansett fall siden skjermen knapt er kommet på markedet. Spørs om du gidder å vente og hvilke størrelse du ønsker. Enig at det burde ha vært en 46" i V-serien. Du blir nok kjempe fornøyd med en Panasonic plasma. Veldig mange LCD eiere er ikke spesielt fornøyde.
    De fleste jeg snakker med som har plasma roser disse tvene, men når det kommer til størrelse så er nok 42" ideelt for meg og kanskje den modellen som HFK har ville vært perfekt. Er ikke noe filmfreak aller tvslave men vil da seff ha noe som holder mål, crt tven min er ganske utdatert så det holder og trenger en oppgradering.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amentio har da 42" V10 til 12700,- og 50" til 16458,-

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enya
    Amentio har da 42" V10 til 12700,- og 50" til 16458,-
    Slett ikke værst priser men jeg har bestemt meg for å kjøpe fra butikk, om det skulle oppstå noe tull så er det 5 mins så står den på gulvet til butikken enn å bruke kroner på sende med posten. Stoler ikke helt på de siste så jeg prøver å kjøpe over disk heller, et ikke mere enn et par lapper men det koster frakt og slik også så det blir ikke så "billig" som man skulle ønske alikevel.

Newcomer petterjacobsen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange sider å lese...

Hva med Panasonic TX-P50C10Y?

Bra eller bare skit?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du som er vant med en kvalitetsTV som PV60 vil neppe bli fornøyd med den. Velg heller V10 om du har råd.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterjacobsen
    Mange sider å lese...

Bra eller bare skit?
    Jeg hadde definitivt gått opp på X10. X10 er betydelig bedre enn C10. Bedre farger, bedre skarphet og helt konge sortnivå i forhold.

denne ligger jo på 8-10k mange steder!

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom en butikk forleden. Der hang det en Panasonic plasma midt imellom mange LCDer. Jeg trodde det var X10, men ble litt usikker når MaW nevnte at den lå på 8-10k. Denne koster nemlig bare 6k, så mulig det var C-serien. Går forresten nesten helt surr med alle seriene som er kommet nå, tåpelig av Panasonic.

Vel, tilbake til poenget. Denne billige Panasonic skjermen som hang der ga best bilde. Det var bl.a. en Sony 40" LCD til 22k og den var dårligere totalt sett i mine øyne...
    Alle LCD skjermene som hang i nærheten ga tydelig prikker (støy?) i deler av bilde og slet veldig med hurtig panorering av gress (fotball). Panasonic plasmaen gjorde ikke det.
    Så, jeg tror sannelig ikke disse billige Panasonicen er så verst. Man får selvfølgelig bedre plasmaer, men selv de billigste ser ut til å være bedre enn dyre LCDer på mange områder.

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom en butikk forleden. Der hang det en Panasonic plasma midt imellom mange LCDer. Jeg trodde det var X10, men ble litt usikker når MaW nevnte at den lå på 8-10k. Denne koster nemlig bare 6k, så mulig det var C-serien.
    Kan godt ha vært en X10 siden det er en del kampanjer på den om dagen...

Newcomer petterjacobsen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er forskjellene på C, V, X (finnes det fler?)?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som kan gi meg svar på hva som er forskjellen på TXP42X10E og TXP42X10Y?

På elkjøp ser det ut som Y'en har litt bedre spec. men de har bare E'en inne så jeg lurte på å kjøpe den hvis forskjellene ikke er drastiske...

Side 21 av 35 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •