Ny LCD tv-noen som har peiling?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 31
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny LCD tv-noen som har peiling?

Hei. Eg lurar på ny tv. Størrelsen blir vell 40-42", og har lurt litt på PHILIPS 42PFL5603D 42" LCD-TV Full-HD (42PFL5603D) til 8200kr.
    Noen som har erfaringar med denne tv-en? Eventuellt andre tv i lik prisklasse som er bedre? Lyden på tv-en er ikkje SÅ nøye, sidan eg har annlegg. Vil etterkvart kjøpe Blu-Ray spelar. Vil ha Full-HD:-D

Tusen takk for svar,
    MVH Bonde.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Biletet forsvarar ikkje den prisen synest eg...Veldig bra på bevegelse og panoering, men vert lett støy i biletet. Eg ville utan tvil lagt på ein 1000 lapp og gått for 7403 i staden, mykje meir skjerm for pengane.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for svar. Skal sjekke ut denne tv-en. Finns det fleire tv-ar i den prisklassen som er å anbefala? Sony Bravia for eksempel?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony 40W4500 og Samsung LE40A656 ligger rundt den prisen og er nok et bedre valg enn 5603.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk. Har sett på Samsungen, men har bare funnet to utsalgssteder for denne TV-en. Dette verkar som ein kanon god tv!
    Komplett hadde ein med engelsk oppsett, som kosta 8995. Den har dei ikkje lenger. Nokon som veit ein plass på internett/butikk som selger TV billig?
    Sonyen har eg sett til rundt 11000.. Virkar bra den og.

MVH Bonde.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg likestiller W4500 og 7403, men det er litt forskjellig bilete på dei så det vert litt smak og behag. Eg likar pixelplus til Philips og er litt (over?)nervøs for clouding som kan førekoma på W4500. Kjøpte difor 7403.

Samsungen er nok hakket svakare, men det er absolutt eit fjernsyn å ta med i vurderinga, veldig bra dette og. Grunnen til at eg ikkje kjøpte dette er at game mode innstillinga berre kjem med førhåndstilte fargar du ikkje kan justere på, og fabrikken og eg har visst forskjellig smak...:?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kva som er svakare med samsungen? Ser ut til at det blir 40" og ikkje 42". Har ikkje plass til 42. Hehe.
    Verkar som om det er mykje smak og behag her, men har lest mykje bra om Samsungen! Har vegra meg litt for å reisa i butikk for å sjå på tv-ar fordi har hørt så mykje om butikkar som har perfekte innstillingar på dyre tv-ar, og dårlegare instillingar på dei litt billegare.
    Har du forresten ein link til ein plass der dei selger 7403? Vert denne også levert i 40"?

MVH Bonde.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Philips sine modellar kjem ikkje i 40" diverre. Trur netonnet er rimelegaste på desse fjernsyna no.
    7403D - 8990,-
    7403H - 9790,-
    A656 har litt dårlegare biletbehandling og har ikkje så mjuke bevegingar, samt at det hakkar litt meir i panoreringane. Ellers er det noko dårlegare bilete på SD signal. På HD er det lite som skil dei fleste fjernsyn i dag.

Mykje subjektivitet ute og går på anbefalingane ja, nettopp difo det er så viktig å sjå på med egne augo. Ikkje ver redd for å gå i butikk og sjå. Be om å få stille på dei og sjå på biletet. Du må gjerne be om å få vist biletet på både HD og SD, Blueray og DVD. Om du er usikker kan du ta med nokre innstillingsanbefalingar du finn på nettet for dei forskjellige skjermane du er på utkikk etter. Om du ikkje finn ut av dette har du i alle fall knota litt med det og sett på menyane og korleis fjernsynet opplevast. Dette er også viktig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en ting ang "Game Mode" på Samsung tvene , så ble jeg fortalt at man kunne forandre HDMI porten til status "PC" port. så fikk man lavest MS, samtidig kunne man forandre alt av innstillinger , funket bra på mitt A866 , som er forresten er strålene fornøyd med , de 5 første dagene jeg har hatt det. Black Hawk down på blu-ray med herlig bilde

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Off. Eg blir aldri ferdi å kjøpa tv:wink:
    Men ser ut som om det blir Samsung. Må nesten bare bestemma meg for noko. Har lest mykje bra om den tv-en. Men dersom nokon er ufatteleg ueining i dette valget så vennligst begrunn dette så ska eg ta det i betraktning.

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du legge på litt til får du den beste TV'en du noen gang har sett: SAMSUNG LE40A786 40" LED LCD-TV Full-HD. Kanskje du finner den billigere andre steder? Jeg kjøpte 46" av samme TV og sitter bare og måper... den er så sinnsykt bra. Kritikerne sammenligner sortkontrasten på denne med det beste Pioneer plasma skjermene kan by på, så her får du det beste av to verdener til en overkommelig pris. LED LCD ruler

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den virka jo bra. Eg får reisa rundt å sjå litt på tv-ane no då. Så får eg avgjøra om det er verdt pengane. Har ikkje egentlig lyst å bruka så masse på tv, men vi får sjå. Bare kom med fleire anbefalingar!
    Kva er egentlig bedre med denne tv-en i forholdt til den andre Samsungen?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Bonde
    Den virka jo bra. Eg får reisa rundt å sjå litt på tv-ane no då. Så får eg avgjøra om det er verdt pengane. Har ikkje egentlig lyst å bruka så masse på tv, men vi får sjå. Bare kom med fleire anbefalingar!
    Hei på deg jeg sparte mange tusen på og handle her!!

NetOnNet - Prispresseren på hjemmeelektronikk good luck

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei på deg! Ser ut som avshop er billigast på den samsung tv-en som heiter LE-40A656A. Får leite litt rundt å sjå ka eg får den andre samsungen for! Blir så masse tv-a ute å går. Klare ikkje heilt holda kontroll

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Toshiba 42"

Ganske god tv til prisen
    Hatt den i to dager nå og eg strålende fornøyd!

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja skjønner deg godt,det er jaggu ikke lett med alle merker og modeller!!Og prismessig kan det være mange tusen og spare bare, man har litt is i magan

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bonde
    Med 786'en får du førsteklasses kvalitet i alle ledd og innstillingsmuligheter som kan gi nær perfekt bilde, men først og fremst er det LED teknologien som får den til å skinne sammenlignet med konvensjonell LCD (og plasma). Sitat hdtvtest.co.uk:
    The Samsung LE40A786 is special, however, as it features LED backlighting technology instead of the conventional CCFL fluorescent lamps. This means that this HDTV can produce a considerably superior contrast ratio. Whilst conventional LCD televisions have an array of backlight lamps which are constantly turned on behind the screen, the A786 series TVs feature clusters of smaller LEDs instead, which can be independently controlled. For a real world example, imagine a scene of a pitch black sky, with a full moon in the middle. A conventional LCD TV would have to light up the entire screen consistently, but an LED-backlit LCD display can dim the areas featuring the black sky, whilst keeping the approximate area surrounding the moon lit up.
    Sjekk ut diskusjonstråden om disse TV'ene her på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette høres interresant ut! Men kva er kontrasten på denne tv-en?
    ****. Får bare ta opp lån på ein mill og kjøpa ein grisedyr tv som alle i heile verden er enig om at det er den beste tv-en i verden!! Hehe. Kjem til å bli blakk av detta tv-kjøpet!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har no lest ein test av Samsung LE40A786.
    Sender med ein link. Samsung LE40A786 Review
    Fikk ikkje til å laga link
    Må sei at eg ikkje blei heilt gira på å kjøpa denne tv-en. Virka som om denne tv-teknologien er for ny enda.
    Blir nok Samsung LE40A656. Har lest så masse bra om denne.
    Noen som har faktiske erfaringar med denne tv-en?
    Vil eg som bare ser på tv og dvd og snart blu-ray merke noko?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei
    om du bare ser på tv og film er det jo helt klart at du faller i den kategorien som burde kjøpe plasma skjerm!
    de er klart overlegne på farger, svartnivå, og bevegelser i forhold til lcd.
    lcd er en in ting for tiden, men sliter med masse problemer du ikke har på plasma.
    det er bare å lese rundt på tester av tv-er på nettet, det er i 95% av tilfellene plasma som blir anbefalt til din bruk. lcd er derimot anbefalt om du bruker den mye til dataskjerm og spilling.
    synes ikke du bør overse plasma som ett alternativ.
    panasonic har en god serie plasmaskjermer, som vinner stort sett alle tester i sin prisklasse.
    ikke la deg skremme med innbrenningsfare, etc. da det stort sett er ett ikkeeksisterende problem på nyere skjermer.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •