Kva kan erstatte 7403H

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kva kan erstatte 7403H

Har tenkt å kjøpe ein Phillips 42 tommer 7403H, men ser at den ikkje er å oppdrive. Grunnen til at eg valde den er at den kom best ut i ein test. Får kjøpt den til rundt 10 000,- og det er i det prisleie eg hadde tenkt meg. Krava til ein TV for meg er at eg kan bruke den på det digitale bakkenettet, og at den ikkje er større enn 42 tommar, har ikkje plass til større. Ynskjer og LCD då det mest truleg blir ein del speling på den.

Finnes det noko som er like bra, om ikkje betre til ca same prisen?

Eller lyt eg berre vente til den kjem inn at i butikkane?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok absolutt alternativ til 7403, men sjølv har eg valt å gå for denne. Er tome for denne på Elkjøp her eg bur og, men dei bestiller gladeleg.

Alternativ kan vera Sony W4500, Bra bilete, men ver obs på clouding.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Datakjeden har desse under bestilling. mener hun eg snakket med sa at de forventet den inn den 21.jan.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det som er, alle har dei til forventa levering rundt 20.01, men som ein veit så er det berre ein ca dato, og det kan bli ein del seinare enn det. Kan jo sjølvsagt berre bestille no, og heller avbestille dersom det tar for lang tid, men er ikkje lysten på å gå for lenge å vente på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg får fjernsynet mitt til måndag eller tysdag i neste veke etter å ha bestilt hjå den lokale Elkjøpen her. Bestilte i går. Dei var tome på NSE, Philipsimportør, men dei fekk inn att i morgo.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg var og sjekka hjå Elkjøp i dag, og dei kunne ikkje levere H utgava før i mars. D utgava av 7403, var det lettare å få tak i.

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig dumt spørsmål; men hva er egentlig forskjellen på D og H utgaven?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H-utgåva har Mpeg4 dekoder, og er dermed klar for det digitale bakkenettet.
    D-utgåva manglar denne og er difor eit par lappar rimelegare normalt.

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aah, forstår.
    Ikke verre en det. Så for oss som har kabel med egen dekoder har det altså ingenting og si (bortsett fra fremtidige muligheter).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har parabol med alt av kanalar, men det kan være greit å ha eit back-up system dersom noko skulle skje med parabol systemet, eller det blir brukt til å ta opp på. Då har ein i det minste dei kanalane som er i bakkenettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at det kan vera visse fordelar med backup system, men eg meiner personleg dette ikkje er verdt 1000-3000kr ekstra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikkje snakk om meir enn 250 - 800 kroner i forskjell, og det er mindre enn det ein dekoder boks kostar, i tillegg blir det ein boks mindre.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikkje vera for bastant på kva prisforskjellane utgjer no, men dei ligg tidesvis på rundt 2000kr opp for innebygd dekoder. Om det ikkje er meir enn nokre hundrelappar, er eg enig med deg, då vil det stort sett berre vera gull.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men for å kome tilbake til spørsmålet. Kva skal eg velje når det ikkje ser ut til at eg kan få ein 42" 7403H i den nærmaste framtid. Ser no at enkelte nettbutikkar har endra leveringsdato til 4 februar, og eg skulle hatt denne på plass til 5. Er det ikkje nokon andre som kan levere same kvalitet og utstyrsnivå til nokonlunde same pris? Eller lyt eg gå noko opp pris for å få noko som er bra no? Vil jo sjølvsagt ha mest mogleg for minst mogleg, men datoen er ganske viktig og så dersom eg lyt gå opp i pris for å få tak i noko skikkeleg bra til den tid så får eg heller gjere det.

PS. Kanskje eg skal gå på elkjøp og kjøpe ein tv og satse på at eg får levert den eg virkeleg ynskjer før det er gått 30 dagar?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alternativa er Sony W4500 og Samsung A656. På mange måtar like bra fjernsyn. Begge er litt betre på svart, men bevegelsar går ikkje like smooth. Ikkje er dei like bra på SD heller. W4500 har kanskje beste fargegjengjevinga av desse 3.

Det er sjølvsagt ein mogeleghet å handle for så å levere att etter 30 dagar ja. Kjøp i såfall enten samsungen eller sonyen som nemnt, så får du sett på ein av desse og. Kanskje vert du så nøgd at du beheld det, eller så byter du og kjøper Philips.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte ein 7403H frå pcutstyr.no. Tenkte fyrst å bestille frå netonnet.no, men når eg sendte dei eit spørsmål om dei ikkje selde galvaniske skille, og om eg måtte ha CAM i tv for å bruke den på rikstv, fekk eg etter lang tid svar om at det måtte eg spørje Phillips om. Det er for dårleg etter mitt syn.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •