Brukt Sony Bravia KDL-32U2000 verdi?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukt Sony Bravia KDL-32U2000 verdi?

Jeg er på utkikk etter ny TV, men jeg har allerede nevnte Sony. Så jeg lurer egentlig først og fremst på hvor mye jeg kan få for denne? TV'en selges ikke lenger ny, og siste prisoverslag jeg så var fra en eller annen gang i 2007 og da kostet den cirka 8000. Det er modellen som har 1200:1 kontrast, og 8ms.

Den eneste grunnen til at jeg vil bytte er vel først og fremst på grunn av størrelsen - jeg føler at jeg trenger noe større. Det er cirka 390 cm fra vegg til vegg, sofa i den ene enden og TV'en i den andre (kanskje med veggfeste). Hadde vært fint med noen tips til hvor stor TV'en bør være for normalt brut (spill, blu-ray, dvd, vanlig tv-programmer). Jeg er egentlig ikke ekstremt kresen. Ser Elprice har en Samsung 42" for 4995,-, modellnr PS42410c1 tror jeg.

Så, noen som kan hjelpe? Det er først og fremst verdien på min gamle Sony tv som er det viktigste for meg, klarer ikke å finne noe om det på nett eller noen auksjons-sider. Hva hadde vært en passende minstepris om jeg skulle lagt den ut på QXL?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo rimelig vanskelig å få solgt brukte tver... Tipper du får mellom 500kr og 1500kr..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis noen i det hele tatt gidder å kjøpe den...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, ja, 500 høres lite ut, men 1500 kunne jeg godtatt. Får se om jeg finner en kjøper, kanskje ikke vits å satse på QXL, men heller noen venner med desperat behov for en bedre TV.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •