Tips råd, Pioneer 5090H vs Samsung, LG ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips råd, Pioneer 5090H vs Samsung, LG ?

Har begynt å tenke på å gå til innkjøp av større TV da lyset i min projektor gikk (etter 600timer) og er med dette lite lysten på å få liv i den igjen for 2500,- da en bedre projektor sikkert ikke koster mer enn 5-6k.
    Så nå holder jeg på å vurdere å kjøpe Pioneer 5090, men syns prisen er litt vel drøy, har riktignok sett den til 20k på nettbutikken til Elkjøp.
    Samsung PS50A766 til 16000 var et godt alternativ sa selgeren selv om han sa at ingen av skjermene han hadde kunne måle seg med Pioneer og at 20k for 5090H var en meget bra pris, men den er tydeligvis ikke å oppdrive for tiden til den prisen.
    Jeg har ikke satt meg så godt inn i det, men mitt inntrykk er at plasma gir bedre bilder. Så en Phillips 52" 100Hz sammen en Samsung 50" 100Hz og kunne se at Samsungen var betydelig dårligere på panoreringerm, noe selgeren bekreftet men dette skulle være mye bedre på 7serien....
    Neimen ikke sikker på hva jeg skal gjøre jeg Phillips 52" til 15k eller Samsung 50" til 16k eller Pioneer 50" til 20k++? Tips/råd?

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg hatt plass og råd hadde jeg ikke vært i tvil: 5090H til 20k er et sykt bra tilbud! Det finnes ingen bedre plasmaskjerm på markedet!! (om man ser bort fra et knippe dyrere proffskjermer som f.eks. Pioneer KRP-500/600)

Husk at veiledende utsalgspris for 5090 er 30k, for ikke å snakke om at fjorårets modell kostet 50k!!

Og - så vidt jeg vet gjelder tilbudet i butikk også - ikke bare på nettet ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville kjøpt Pioneer til 19995,- fordi den har et meget bra bilde og et lekkert design.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •