fått LG pg7000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question fått LG pg7000

veldig fin TV, men rar "ekkolyd" når vi kjører den med canaldigital boksen? (ble bedre på "musikk" innstillingen dog.
    hvorfor er det sånn da?
    har også satt kontrast på 50, ble jo ikke så bra da men kan vel klare det 200 timer.
    Men finner ikke noe som heter orbiter?

hvordan skal innstillingene til farger etc stå på? bruker "levende bruker ". er mye farger nemlig!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny TV !

Har selv PG6000 og antar menyen er lik. Orbiter finner du under Option (med engelsk språk valgt). Ang lyden så kan du sette begge valgene på i Sound menyen (Volum og Voice)

Ellers finner du mye innstillinger i LG PG6000/7000 tråden her på forumet. Det beste utbyttet får du imidlertid hvis du ekperementere selv da bildet er mye avhenging av kilden. Ingen fare å skru i vei, du kan altid sette tilbake til fabrikkinnstilling med Reset hvis du går deg vill.

PS Tror ikke du trenger gå så lang ned som til 50 i kontrast. Det går helt fint med 70 den første tiden og deretter kan du gå til 80 uten fare.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ekko lyden har jeg og. Ble ikke klar over den i første omgang. Har hd canaldigital -den uten opptaksmulighet. Er enig med ingenior, panel på 7000 er mye bedre enn på6000 og da trenger du ikke å kjøre inn med lav kontrast. JEg valgte å ha samme innstilinger etter ei uke som på min pg 6000.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei GodJul og takk for svar! skal sjekke tråden jeg. Da er kontrasten satt opp til 70 her, mye bedre!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God jul ja. Bra at det hjulpet

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fortsatt kjempefornøyd med denne! veldig pen tv med hele skjermen på en glassplate også!

tenkte kjøpe Blu-ray spiller og lurer på om det er best å holde seg til LG da? går fjernkontrollen til tv på spilleren tro?

Newcomer slowscan sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superjanne
    fortsatt kjempefornøyd med denne! veldig pen tv med hele skjermen på en glassplate også!

tenkte kjøpe Blu-ray spiller og lurer på om det er best å holde seg til LG da? går fjernkontrollen til tv på spilleren tro?
    Jeg er nå svært fornøyd med min logitech-sak. Ikke at jeg har LG-tv (ennå), men det gjør verden mye enklere, spesielt for de litt mindre tekniske i huset.
    Vet ikke hvordan denne CEC-standarden fungerer nå jeg, med den skal jo signalene kunne sendes mellom komponentene over HDMI-kabelen. Spørs vel om det fungerer på tvers av forskjellige produsenter, sånn er det jo med standarder... Noen som vet?

(SS)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •