Ny tv til 5-10000 40/42" før jul

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tv til 5-10000 40/42" før jul

Heisann

er på jakt etter en ny 40/42" til stuen før jul og trenger noen tips.

Akkurat nå ser jeg på:
    samsung le40a656 8750
    sony KDL-40W4500 10790
    Sony Bravia KDL-40W4000 8950

Så hvilken gir mest for pengene? er det evt andre tver jeg burde se på?

Har sett på lygren sin nye fra samsung, men denne blir dessverre alt alt for dyr (ligger vel på 12000 hos netshop)

Newcomer handofdoom sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Valget mellom A656 og W4000 er i hvert fall temmelig enkelt.

Samsung er stort sett best på alt, spesielt svartnivå og skarphet. Bildet på SD-sendinger er også en god del bedre. Mindre støy i bildet. W4000 er ikke noe imponerende på den fronten, og spesielt bildet fra den innebygde MPEG4-dekoderen syns jeg var langt under pari.

Negativt for Samsungen er mye gjennskinn i skjermen, og en noe spinkel lyd.

W4500 skal visstnok være en god forbedring, men hvis jeg skal være litt forutinntatt tviler jeg på at den forsvarer prisforskjellen på 2000 kroner.

Newcomer handofdoom sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis plasma er aktuelt, og du ikke er avhengig av Full HD, bør du absolutt ta med LG PG6000/6010 i vurderingen.

Har ikke sett SD-bildet på den ennå, men fargene og skarpheten er helt fantastisk. På HD-materiale utkonkurrerer den enkelte TVer til dobbel pris!

Kan nå kjøpes for ned til nesten 7000 kroner, noe som etter min mening trolig gjør den til den beste TVen på markedet i forhold til prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikkje nemnt kva du skal bruke fjernsynet til. Dette kan bety litt.

Samsungen har i alle fall imponert med godt bilete til prisen, men ankepunktet mitt var at "game mode" til spiling ikkje kunne justerast bilete på, så du måtte akseptere biletet fabrikken meinte var greit til spiling. Me hadde visst ikkje sama synet på dette...Kan og nemne at A656 er så som så på SD signal. Absolutt mykje fjernsyn for pengane.

W4000 var ikkje anna enn ein stor skuffelse i mine augo. Det dårlegaste alternativet blant dei du har nemnt.

W4500 har eit kjempebilete, noko betre enn A656 og i mine augo nok til å forsvare prisen. Problemet her er clouding, som det virkar som mange av desse fjernsyna er veldig plaga av. Litt kjedeleg å handle fjernsyn for 10 høvdingar når det er opp mot 50% sjanse eller meir for at du må levere det attende...Tunge greier dette.

Ta med Philips 7403 på vurderingslista. Same prisklassa og knallgodt bilete. Litt dårlegare svart enn W4500 og noko snau innsynsvinkel trekk ned. Ellers har Philips eit litt hardt bilete pga pixelplus. Noko du enten likar eller ikkje. Utøver magi på SD signal!

Om amibilight fristar bør du ta ein kikk på 7603. Mykje det same som 7403, men litt svakare biletprosessering. Har noko inputlag som gjer at den ikkje er å anbefale om du skal spila.

Legg til plasmaane til Panasonic no, så har du ei nokså komplett vurderingsliste i denne prisklassa. Personleg likar eg ikkje bileta på Panasonic, men det er så mange som lovprisar desse fjernsyna at det må vera noko der.
    Sama med LG PG6000; fått mykjr bra omtale, sjølv om eg ikkje likar biletet.

Ikkje gløym, til sjuande og sist, at det er din personlege smak som bør ha siste ordet, så spring ut og sjå. Mange personlege meiningar ute og går, så det er ikkje å anbefale å handle fjernsyn usett. Panasonicen er jo eit godt eksempel på dette.

Uansett trur eg eg ville stryke W4000 frå lista...

1.pri

LCD
    Philips 7403
    Samsung A656

Plasma
    Panasonic plasma PX80 for eksempel
    LG PG6000

2.pri
    Philips 7603; om du likar ambilight. Merk input lag!
    Sony W4500; Merk clouding!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for utfyllende svar, men da tror jeg at det blir en samsung a656.

Takk for all hjelp!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •