Panasonic TH-50PZ800 småproblemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Tomaso sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-50PZ800 småproblemer

Jeg kjøpte en Panasonic TH-50PZ800 for noen uker siden, og det er et par småting som irriterer meg..

Det første er en slags lavfrekvent viftesus.
    Støyen høres ut som den kommer fra baksiden av aparatet (ca. midt på).
    Den er ikke spessielt høy, men det er nok til at jeg legger merke til den når jeg har på lavt volum.

Det andre er et problem med IFC (Intelligent Frame Creation) funksjonen.
    Jeg la raskt merke til noen horisontale striper som vagt kunne skimtes ved overganger mellom mørke og lyse scener, og ved bilde-panoreringer.
    Ved å slå av IFC så ble disse stripene borte.

Er det noen som kan bekrefte at disse "problemene" er standard for denne Panasonic modellen, eller er det små-defekter med det apparatet jeg har kjøpt?

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tomaso
    Jeg kjøpte en Panasonic TH-50PZ800 for noen uker siden, og det er et par småting som irriterer meg..

Det første er en slags lavfrekvent viftesus.
    Støyen høres ut som den kommer fra baksiden av aparatet (ca. midt på).
    Den er ikke spessielt høy, men det er nok til at jeg legger merke til den når jeg har på lavt volum.

Det andre er et problem med IFC (Intelligent Frame Creation) funksjonen.
    Jeg la raskt merke til noen horisontale striper som vagt kunne skimtes ved overganger mellom mørke og lyse scener, og ved bilde-panoreringer.
    Ved å slå av IFC så ble disse stripene borte.

Er det noen som kan bekrefte at disse "problemene" er standard for denne Panasonic modellen, eller er det små-defekter med det apparatet jeg har kjøpt?
    Danke

Først og fremst må du fjerne alle ekstrainnstillinger, det er bare tull og fjas som ødelegger bildet ditt. Slå av alle IFC, Dynamic contrast osv, alt sånt er bare maskering som butikkene bruker for å selge mest fargesprakende og overskarpe bilder i hyllene , du må nok også justere bildet ditt....

Støyen er antageligvis vifta, den er på alle FULL hd skjermene til PAnasonic....
    Den er på for å fjerne skadelig varme..., skal du ha vifteløs Panasonic så må du gå for HDready og ikke fullHD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •