Sony w4500 vs Philips 42PFL7403H - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min nabo rett over gangen har en 9603/H-42,han hadde Samsung før Philipsen, en toppmodell for tre år siden,han synes den hadde rævabilde i forhold til 9603,jeg har ikke sett de to samtidig som han.
    Men det virker hinsides all fornuft at Samsungen som er tre år eldre skal være bedre enn en hvilken som helst tv av annerkjent merke,så gode tv lager ikke Samsung å heller ikke noen andre!
    Utviklinga går sin gang.
    Er det noe Philips tv har fått god kritikk når det gjelder 96-98 serien så er det nettopp bildebhandlingskretsene,der er det få som slår de i følge testen jeg har lest.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oryx
    Min nabo rett over gangen har en 9603/H-42,han hadde Samsung før Philipsen, en toppmodell for tre år siden,han synes den hadde rævabilde i forhold til 9603,jeg har ikke sett de to samtidig som han.
    Men det virker hinsides all fornuft at Samsungen som er tre år eldre skal være bedre enn en hvilken som helst tv av annerkjent merke,så gode tv lager ikke Samsung å heller ikke noen andre!
    Nå skal det endel til for å slå philips sin 9 serie, har en 47" 9603H selv og det er rett og slett den beste tv'en jeg har noensinne hatt!

Har forøvrig ikke sett noen tv per dags dato som har hatt bedre bilde en min 9603 heller, men det kan også ha noe med smak og behag å gjøre! 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det med kjøpet? Hvilken modell ble det og er du fornøyd? Vurderer selv Philips 42PFL7403H.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Beklager sent svar men er på jobb (båt)

Eg har enda ikkje fått fingen ut angående kjøp av tv.
    Eg har også komt inn i en utrolig lei sirkel der eg finner tver hele tiden som eg tror er bedre enn desse to.

Eg har valgt å gå litt opp i pris da eg har lest noen poster der Philips 9603 har komt relativt greit ut. Tenker da på pc og konsollbruk og at bilde er bra.
    Eg tenker litt sånn at det er kjipt å være halvfornøyd med ett tv når du kunne vært veldig fornøyd med noen få lapper mer.
    Ett tv pleier jo som regel å vare noen år.

Finner dette tv til rundt en 14 000 ..

Noen som har noen innvendinger på dette tv ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    9603 er eit supert fjernsyn med nydeleg bilete. Haken her er på ny innsynsvinkel, samt at dette fjernsynet krev ein heil del justering for å få det beste biletet, noko som sjølvsagt er innlysande at ein vil når ein brukar så mange lappar på det. Altså eit strålande, men krevjande fjernsyn. Ambilight kjem med som bonus.

Kan i same slengen vera verdt å nemne at det i ein test viste seg å vera veldig liten forskjell på 7403 og 9703, som er hakket betre enn 9603. Testpanelet hadde i nokre tilfelle problem med å peike ut kva som var det dyraste fjernsynet. Eg har, akurat som deg, sosa frå fjernsyn til fjernsyn og aldri bestemt meg. Ramla til slutt på 9603 eller 9703, men etter nemnte test fall eg attende på 7403 som mest sansynleg kjem til å koma i hus i løpet av romjola. Spørsmålet her er om marginalt, og då meiner eg marginalt, betre bilete og ambilight er verdt dei ekstra lappane. Om svaret er ja så løp og kjøp eit strøkent fjernsyn du vil ha mykje glede av. Om svaret er nei, løp og kjøp 7403; eit strøkent fjernsyn du vil ha like mykje glede av i så fall.

Som ei lita fotnote på tampen: ambilight får faktisk svartnivået til å virke meir svart.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halloen

Da har eg også lest den og må jo også si meg skeptisk til om desse ekstra funksjonene er verdt de ekstra kr..

Huff, da blir det i tenkeboksen igjen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du vore i butikk og fysisk sett på desse fjernsyna? Det er veldig oppklarande, då du faktisk ser kor mykje desse funksjonane gjer i praksis. Ting som ser bra ut på papiret og testbenken treng ikkje nødvendigvis vera det i dine augo.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det som er litt vanskelig skjønner du.
    Er ikkje noen av butikkene i nærheten av meg som har noen av desse utstillt.
    Elkjøp har hatt, men de hadde det ikkje no lengre.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt kinkig då ja...
    Om dei har ståande eit fjernsyn med ambilight, uansett modell, kan du vaffal gjera deg opp ei meining om det. Ellers vil du vel ha sjansen til å sjå på det "harde" pixelplus biletet som finnest på alle philipsar. Hugs berre at hardt bilete ikkje er einstydande med artefaktar og støy i biletet, som det finnest ein del av i lågare modellnummer.

Om du sjekkar ut dette vil du i alle fall ha litt meir grunnlag for å gjera deg opp ei meining. Er stort sett ambilight som er forskjell på desse to modellane vil eg sei. Er berre marginale forskjellar på biletet som du mest sansynleg verre vil leggje merke til side ved side.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har jo vært å tittet litt på forskjellige tver og har jo sett dette 100hz systemet igang og det likte eg svært dårlig. Men er det mulig å beskrive det "harde" bildet du snakker om?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du ikkje har laft merke til det når du har sett på Philips skjermar er det nok ikkje noko å henge seg opp i.
    Litt vanskeleg å forklare, men sidan pixelplus får fram detaljar, og framhevar kontrasten, kna biletet oppfattast som hardt. Dette sidan det vert så markerte linjer på alt skjermen viser. Veit ikkje korleis eg skal forklare det betre, det må nesten opplevast...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, nei det skal ikkje være lett

Men er det muligheter for å slå av denne funksjonen slik som med 100 hz ?

Og har det mye å si for respons tid, bilde kvalitet osv?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan slå av pixelplus ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil det påvirke bilde mye da?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nææh...Tvilar på at biletet vert mykje annleis enn på andre skjermar då.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut

Sendte spm til Philips angående om skjermen fortsatt hadde 3ms responstid når 100 hz systemet var slått av men har ikkje fått noe svar enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjermen vil aldri på noko tidspunkt ha reell responstid på 3ms, det er det kun panelet som har. Når du legg til all elektronikken, prosessering og anna vil det nok fortone seg meir som ein stad mellom 30-100ms på dei fleste skjermar, i alle fall LCD. I game mode på 7403 trur eg det er snakk om rundt 40ms, give or take a few.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    40ms :shock: er ikkje det altfor mye med tanke på lag osv?

Kanskje det er derfor de ikkje svart meg heller pga de ikkje helt vet hva de skal si

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opptil 50-60ms vert rekna som ikkje merkbart. Er vel ingen LCD fjernsyn som har betre responstid enn 30ms meg bekjent, her er eg ikkje sikker altså så ikkje svelg det heilt rått, men eg er nokså sikker på at dette er tilfelle.

Forrige generasjonen til Philips hadde responstid på 120ms, og jamvel då var det mange som meinte dei ikkje merka noko til det, berre dei som var mest hardcore gamers. Dei merka for eksempel at dei fekk ferre headshots i COD. Trur nok ikkje 40ms ska by på noko problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igjen takker og bukker eg for svar.

Men hvorfor forteller de meg da at den har en responstid på 2ms?
    Og hvis det er flere responstider vi må ta forhold til så hadde det jo vært greit om de faktisk oppga begge

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •