Veggfest til PDP-LX6090??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Veggfest til PDP-LX6090??

Er det noen som vet om det går an å kjøpe et universalfeste som passer til denne skjermen?? Pioneers originale er jo svindyrt.

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av plopp
    Er det noen som vet om det går an å kjøpe et universalfeste som passer til denne skjermen?? Pioneers originale er jo svindyrt.
    Alle universale veggfester som tåler vekten, og som er store nok til å passe, vil fungere utmerket. Selv bruker jeg et Vogels VFW065, men det universalfestet jeg har funnet som bygger minst ut fra veggen (om det er viktig) er Erard 2530. Koster rundt 5-600 kr. Du kan finne enda billigere på Biltema/Clas Ohlson, men de bygger da som regel litt mer ut fra veggen.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På min KRP-500M bruker jeg B-Tech BT8422 så hvorfor ikke . Går sikkert fint med ett fra biltema.no også selv om de riktignok oppgir opp til 50"
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selger hos expert mente at det kun er Pioneer sitt feste som passer til 60 tommeren fordi det er så stor avstand mellom skrufestene.

Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Alle universale veggfester som tåler vekten, og som er store nok til å passe, vil fungere utmerket. Selv bruker jeg et Vogels VFW065, men det universalfestet jeg har funnet som bygger minst ut fra veggen (om det er viktig) er Erard 2530. Koster rundt 5-600 kr. Du kan finne enda billigere på Biltema/Clas Ohlson, men de bygger da som regel litt mer ut fra veggen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk tak i et veggfeste til min pioneer xd607 på Elkjøp. Tror jeg gav 1700-1800.- for det, husker ikke navnet på det, det er 3delt.
    Det ble bestillt spessielt på forespørsel.
    Send meg PM hvis du/de ikke klarer og skaffe dette, så får jeg lete etter min orginal embalasje, og så kan jeg gi deg telefonnummeret til han på elkjøp som skaffet meg mitt veggfeste.
    Mvh.
    RBG

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selger hos expert mente at det kun er Pioneer sitt feste som passer til 60 tommeren fordi det er så stor avstand mellom skrufestene.
    Det er bare tull, finnes mange veggfester som passer. Erard 2530 kan ha uendelig lang horisontal avstand mellom skruene siden festeskinna er todelt, og mer en lang nok vertikalt også.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker! Da blir erard bestilt i dag!
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Det er bare tull, finnes mange veggfester som passer. Erard 2530 kan ha uendelig lang horisontal avstand mellom skruene siden festeskinna er todelt, og mer en lang nok vertikalt også.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å gå til innkjøp av KRP-600A, men så synes jeg Pioneers orginale veggfeste KRP-WM01 er i dyreste laget..

Så da lurer jeg på om noen vet om veggfestene Vogels VFW065 eller Erard 2530 passer til KRP-600A.

Hvis man kikker på nettsiden til Pioneer så står det følgende kommentar under KRP-WM01
    Dette veggfestet er designet eksklusivt til KRP-600A og KRP-600M KURO plasmaskjermer.
    Det er vel virkelig ikke bare Pioneers egne veggfester som passer til KRP-600A/M tvene??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •