Plasma Samsung vs Lg (evt Panasonic)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plasma Samsung vs Lg (evt Panasonic)

Hei.
    Jeg er på jakt etter ny TV. Etter litt søking ser Panasonic PZ85/81 ut som fine alternativer.
    Men, LG 50PG7000 er til salgs i noen nettbutikker. Den ser vesentlig penere ut og hvis den bare er marginalt dårligere bør den være en vinner.
    For å komplisere det hele enda litt: Samsung A656 plasma koster nesten det samme. Likevel er det ingen som omtaler den her på forumet.
    Jeg har funnet litt info om den, bl.a her: Samsung PN50A650 vs. Panasonic TH-50PZ85U Plasma HDTV Review

Noen som har kommentarer. Jeg ønsker fullHD, mest fordi jeg regner med at TVen skal leve en del år, og fordi alt annet etterhvert (kameraer, etc) blir fullHD.
    Plasma fordi den står i en kjellerstue med bare ett lite vindu.
    46 eller 50 tommer.

-R

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rwh
    Hei.
    Jeg er på jakt etter ny TV. Etter litt søking ser Panasonic PZ85/81 ut som fine alternativer.
    Men, LG 50PG7000 er til salgs i noen nettbutikker. Den ser vesentlig penere ut og hvis den bare er marginalt dårligere bør den være en vinner.
    For å komplisere det hele enda litt: Samsung A656 plasma koster nesten det samme. Likevel er det ingen som omtaler den her på forumet.
    Jeg har funnet litt info om den, bl.a her: Samsung PN50A650 vs. Panasonic TH-50PZ85U Plasma HDTV Review

Noen som har kommentarer. Jeg ønsker fullHD, mest fordi jeg regner med at TVen skal leve en del år, og fordi alt annet etterhvert (kameraer, etc) blir fullHD.
    Plasma fordi den står i en kjellerstue med bare ett lite vindu.
    46 eller 50 tommer.

-R

Tror ikke de vanlige kanalene blir såkalt full HD på VEEEELDIG lenge. Hvorfor ikke kjøpe en TV som faktisk støtter dagens HD standard som kommer til å vare lenge. (OK, Canal digital har en kanal som sender i 1080i). Men uansett, jeg syns Panasonic er bedre enn LG, samsungen har jeg ikke sett selv. Sort blir ganske grått på LG syns jeg. Ellers er begge TV'ene du henviser til utrolig gode.

Det som er litt merkelig er at Panasonic ikke har noe "ny" 50" modell i "Standard HD" segmentet.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,732
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonicen har klart best bildebehandling, Samsungen har derimot bedre kontrast. De har nesten lik Sortnivå.... tror ikke Samsung har 24P movie mode.

Folk sier ofte LCD velg Samsung eller Sony
    Plasma velg Pioneer eller Panasonic..

Dette stemmer svært ofte meget godt med fasit...
    Har mye å gjøre med hva slags teknologi de forskjellige firmaene mestrer best..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •