Trenger noen gode råd til ny TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger noen gode råd til ny TV

Hei alle sammen

Har vært utafor gamet en god stund og vet ikke hva som er bra og hva som ikke er bra. Saken er den at jeg har en ny samboer på vei inn i huset og hun skal ha TV i stua.

Fra før har jeg en Samsung 46M86 på soverommet, der jeg kun spiller PS3 og ser på filmer. Denne har ikke tvsignaler koblet til, så jeg aner ikke hvordan det er å se tv på den. Men min Blu-Ray, PS3, HTPC og DVD spiller gir knallbilde.

I stua skal hun ha tvsignaler. Kvaliteten aner jeg ikke noe om, men jeg bor sentralt på frogner midt i Oslo. Stua er i toppetg. og er lys med en del store vinduer. Det er sol der om sommeren, og stua er hvit. Avstand fra sofa til TV vil ca være 4 meter +/-

Hun har et anlegg hun skal koble til (forsterker, dvd spiller og høytalere), og dette er nok ikke av typen dritbra kvalitet

Jeg er usikker på om jeg skal ha plasma eller LCD, men denne er jo primært til TV og kanskje en del filmer, når hun har venner på besøk.

Som noen skjønner er jeg ute etter kost nytte her. Men kan strekke meg til en 15k for tv'n. Jeg tror jeg kunne tenke meg en 46", da større tver har lett for å dominere stua. Jeg kommer nok til å ha den stående på hennes tv bord.

Noen forslag?

Pioneer plasma?
    Samsung 46A786 ???

Takker for innspill

Newcomer oyvindherman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror kanskje jeg ville hatt lcd siden du har ei lys stue.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •