samsung LE40A559P full hd. med pixel feil.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung LE40A559P full hd. med pixel feil.

hei kjøpte en samsung LE40A559P med pixel feil for 5 lapper. men jeg så ikke pixel fielen i buttiken. men gjorde det når jeg kom hjem men nå er den borte.. var en grøn tynn strek som gikk fra toppen til bunnen på tv.. skjønner ikke at den bare kan bli borte

( ja sikker dumt kjøp men bytter den mot fattern 42" lg plasma vis jeg vil)

er ikke noe freak som ser forskjell på mye men fikk denne så billig og bilde er jævla bra..

hvorfor ser jeg det ikke mere? kommer sikkert tilbake da men.. er bra nå. men er noe noe å gjøre som man ser den minst mulig?..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der høres ikke ut som noen pikselfeil. Hvis det er noe feil (dvs. det skjer igjen) så er det sannsynligvis noe dypereliggende med signalprosessor eller forbindelse mellom LCD-panel og resten av komponentene, eller kanskje programvarefeil. Det kan kanskje også være signalkilden (DVD el. tuner) eller forbindelsen til denne. Har du hentet siste firmware fra Samsung? Er det en feil med selve TVen (dvs. ikke programvare), har du vel en form for garanti, eller i det minste reklamasjonsrett. Som sagt, er det en hel stripe kan de ikke skjule seg bak en pikselgaranti som ikke dekker færre enn 5 piksler eller tilsvarende.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå ser jeg ikke stripa i det hele tatt.. var stripe på alt tv og pc.. har ikke opdatert sofware..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •